• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
3

اصفهان میزبان بزرگترین جشنواره دستاوردها و توانمندی‌ها دانشجویان دانشگاه پیام نور کل کشور

  • کد خبر : 18542
  • ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۸
اصفهان میزبان بزرگترین جشنواره دستاوردها و توانمندی‌ها دانشجویان دانشگاه پیام نور کل کشور
دبیر جشنواره های سه گانه دانشجویی دانشگاه پیام نور (رویش، حرکت و نشریات) از میزبانی دانشگاه پیام نور استان اصفهان در سومین جشنواره سراسری دانشجویی خبر داد.

به گزارش‌ ریاح نیوز، دکتر مختاری رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان و دبیر جشنواره سه گانه (رویش، حرکت و نشریات) با اعلام این خبر اظهار کرد: اختتامیه سومین جشنواره دستاوردها و توانمندی‌های دانشجویان دانشگاه پیام نور کشور در سه محور (رویش، حرکت و نشریات) به صورت همزمان در روز دوشنبه ۳۰ بهمن ماه سال جاری در اصفهان برگزار خواهد شد.

وی در رابطه با محورهای سه گانه این جشنواره بیان کرد: محور رویش، بین کانون‌های فرهنگی و هنری دانشگاه‌های پیام‌ نور سراسر کشور برگزار و فعال‌ترین کانون‌های دانشجویی در بخش‌های مختلف انتخاب گردیده است. در محور حرکت نیز اختراعات، نوآوری ها و ابتکارات انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه های پیام نور کشور ارائه و انجمن‌های برتر معرفی می‌گردد، همچنین سعی خواهیم کرد با حمایت دیگر دستگاه‌های اجرایی، زمینه حمایت از ایده و نوآوری‌های این انجمن‌ها را فراهم کنیم. در محور نشریات دانشجویی نیز در بخش‌های تیتر، مصاحبه، خبر، گزارش، عکس، گرافیک و صفحه آرایی داخلی، سرمقاله و یادداشت، مقاله، طراحی روی جلد و انتخاب نشریات برگزیده، داوری شده است.

مختاری در راستای تبیین اهداف برگزاری این سه گانه جشنواره تصریح کرد: هدف از برگزاری این سه گانه جشنواره، جلب مشارکت دانشجویان در فعالیت‌های علمی داوطلبانه و خلاقانه و حمایت و تشویق آنها، شناسایی انجمن ها و دانشجویان دارای دستاوردهای علمی ممتاز و تقدیر از آنها، انعکاس و انتقال تجربه های علمی موفق و الهی در بین دانشجویان، تشویق دانشجویان به فعالیت‌ های متناسب با اولویت ها و نیازهای کشور، زمینه سازی به منظور هم افزایی انجمن‌ها و تقویت اتحادیه‌های انجمن‌های علمی دانشجویی، نهادینه سازی هویت کانون‌های فرهنگی و هنری دانشگاه ها، شناسایی و معرفی استعدادهای شاخص و ناب دانشجویی در حوزه کانون ها، تشویق و ترغیب جامعه دانشگاهی به فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی، ایجاد بستری مناسب برای شناسایی و معرفی استعدادها به نظام رسانه ای کشور می باشد.

مختاری با تأکید بر اینکه برای سومین ‌بار، سه‌ گانه جشنواره را همزمان با هم داریم، خاطرنشان کرد: این سومین جشنواره رویش، حرکت و نشریات است که هم‌زمان با یکدیگر برگزار خواهد شد و این در حالی است که هر کدام از این محورها به خودی خود، رویدادی بزرگ و پرتلاش است و ما با توجه به شرایط، شاهد تجربه جدیدی در این بخش می باشیم.

رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان در رابطه با اختتامیه جشنواره ابراز داشت: گفتنی است گردهمایی برگزیدگان سه گانه جشنواره روزهای شنبه و یکشنبه ۲۸ و ۲۹ بهمن ماه و مراسم اختتامیه این جشنواره به صورت حضوری در روز دوشنبه ۳۰ بهمن ماه سال جاری در سالن اجتماعات موسسه تحقیقات و نشر معارف اهل البیت (ع) واقع در خیابان فرشادی شهر اصفهان برگزار می‌گردد.

مختاری دبیر برگزاری این جشنواره در پایان اشاره کرد: امیدواریم با خلاقیت و تحول در تشکلها و فعالیت های علمی و فرهنگی، احیای هر چه بیشتر تمدن اسلامی را شاهد باشیم. همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب به جوانان و امید تأکید ویژه ای دارند، امیدواریم اینگونه جشنواره ها زمینه تعالی و پیشرفت هر چه بیشتر دانشجویان و دانشگاهیان را فراهم سازد.

پایان خبر/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=18542
  • نویسنده : م ک
  • ارسال توسط :
  • منبع : روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان اصفهان
  • 96 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.