• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 27 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
2

آگهی اجاره آپارتمان در سایت دیوار جعلی بود

  • کد خبر : 16849
  • ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۴
آگهی اجاره آپارتمان در سایت دیوار جعلی بود
رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری فردی كه با درج آگهی جعلی اجاره آپارتمان در سایت دیوار از شهروندان كلاهبرداری می كرد در عملیات ماموران این پلیس خبر داد.

به گزارش ریاح نیوز، سرهنگ سید مصطفی مرتضوی رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان اصفهان بیان داشت: در پی شكایت ۲ نفر از شهروندان مبنی بر اینكه فردی ناشناس در سایت دیوار  از آنها كلاهبرداری کرده بررسی موضوع در دستور كار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد شاكیان در سایت دیوار با آگهی اجاره یک واحد آپارتمان مواجه شده كه جهت خرید با آگهی دهنده تماس می گیرند و وی به بهانه وجود مشتریان زیاد با ارائه شماره حساب از آنان می خواهد تا مبلغ رهن به حسابش واریز کنند.

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: شاکیان پس از واریز وجه به حساب معرفی شده نه تنها موفق به ملاقات با مالک جعلی در زمان مقرر نشده اند، بلکه فرد آگهی دهنده از پاسخگویی به تماس آنها امتناع کرده و آگهی را حذف کرده است.

مرتضوی افزود: با بررسی مستندات و اظهارت شاکیان و انجام اقدامات فنی و تخصصی در فضای مجازی سرانجام متهم دستگیر و در تحقیقات صورت گرفته به  850 میلیون ریال کلاهبرداری از مال باختگان اعتراف کرد که در این خصوص پرونده تشکیل و وی برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

رئیس پلیس فتا استان اصفهان در خاتمه خاطر نشان کرد: یکی از خصوصیات فضای مجازی ایجاد فرصت برای تبلیغات با کمترین هزینه و بالاترین بازدهی در زمانی کوتاه می باشد و این فضا این امکان را برای افراد سود جو نیز فراهم آورده است تا بتوانند تبلیغاتی همچون رهن و اجاره واحد های مسکونی و فروش املاک و مستغلات را به صورت گسترده  داشته باشند، بنابراین شهروندان حتما از طریق دفاتر تایید شده و معتبر اقدام کرده و از افراد و شركت های فاقد مجوز درخواست خدمات نكنند، همچنین حتی الامکان ‌آدرس و تلفن مشاور املاک یا نمایشگاه مورد نظر را دریافت و برای انجام هرگونه معامله به‌صورت حضوری مراجعه کنند.

پایان خبر/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=16849

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.