• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 28 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
2

آموزش «هوش مصنوعی» به دانش آموزان اصفهانی در اوقات فراغت تابستان

  • کد خبر : 14859
  • ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۴
آموزش «هوش مصنوعی» به دانش آموزان اصفهانی در اوقات فراغت تابستان
مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در خصوص ثبت‌نام در پایگاه‌های تابستانه گفت: دانش‌آموزان می‌توانند در مدرسه محل تحصیل یا مدارس منتخب محله خود اقدام کنند. همچنین می‌توانند از اطلاعات موجود در پورتال آموزش و پرورش استان استفاده کنند، نظیر مدارس سمپاد که در حوزه‌های پزشکی، شهر پایدار، هوش مصنوعی و... فعالیت‌های خوبی دارند و دانش‌آموزان می‌توانند استفاده کنند.

به گزارش ریاح نیوز، محمدرضا ابراهیمی مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در گفت و گو با برنامه سلام اصفهان رادیو اظهار داشت: امتحانات سال تحصیلی در تمام پایه‌ها به پایان رسیده است و تنها اعلام برخی نتایج باقیمانده است.

وی پایگاه‌های تابستانه را فرصتی برای بازآموزی علمی، ورزشی، هنری، فرهنگی، پژوهشی و اردویی برشمرد و ادامه داد: سال گذشته بیش از ۳۵۰ هزار دانش‌آموز اصفهانی از پایگاه‌های تابستانه اوقات فراغت آموزش و پرورش استان استفاده کردند، امسال نیز با طرحی تحت عنوان «نورعلی‌نور» فرصت مناسبی برای استفاده ۴۰۰ هزار دانش‌آموزان فراهم شده است.

ابراهیمی با اشاره به همکاری پایگاه‌های مدرسه‌ای، مسجدی و کانون‌های مختلف افزود: پیش‌بینی می‌شود تابستان خوب و پرباری داشته باشیم. خانواده‌های محترم نیز جهت ثبت‌نام فرزندان در پایگاه‌های تابستانه اقدام کنند و در نظر داشته باشند که فعالیت در پایگاه‌های تابستانه همانند سال تحصیلی نخواهد بود چراکه دانش‌آموز نیاز به استراحت داشته تا برای سال تحصیلی آینده آماده شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در خصوص ثبت‌نام در پایگاه‌های تابستانه گفت: دانش‌آموزان می‌توانند در مدرسه محل تحصیل یا مدارس منتخب محله خود اقدام کنند. همچنین می‌توانند از اطلاعات موجود در پورتال آموزش و پرورش استان استفاده کنند، نظیر مدارس سمپاد که در حوزه‌های پزشکی، شهر پایدار، هوش مصنوعی و… فعالیت‌های خوبی دارند و دانش‌آموزان می‌توانند استفاده کنند.

وی به آزمون استخدامی دبیری اشاره کرد و ابراز داشت: ثبت‌نام آزمون استخدامی آغاز شده و تا ۳۱ خردادماه ادامه دارد؛ متقاضیانی که شرایط را دارند می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش اقدام به ثبت‌نام کنند و پس از آزمون که در مردادماه خواهد بود و در صورت قبولی در مصاحبه و گزینش آموزش و پرورش مشغول به کار شوند.

ابراهیمی درباره‌ی ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس تأکید کرد: ثبت‌نام در دبستان از ابتدای خردادماه آغاز شد؛ از ابتدای تیرماه ثبت‌نام در دوره‌ی متوسطه اول شروع شده و نیمه دوم تیرماه نیز ثبت‌نام متوسطه دوم را در پیش داریم؛ خانواده‌ها سعی کنند دانش‌آموزشان را در محدوده‌ی محل سکونت خود ثبت‌نام کنند و مدرسه نیز باید ثبت‌نام را انجام دهد مگر اینکه دانش‌آموز میان‌پایه باشد و ظرفیت مدرسه تکمیل شده که در این صورت باید نزدیک‌ترین مدرسه‌ی بعدی انتخاب شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در پایان خاطرنشان کرد: دانش‌آموزانی که تاکنون در دوره‌ی دبستان ثبت‌نام نکرده و یا در سنجش سلامت شرکت نداشته‌اند می‌توانند با مراجعه به مدرسه اقدام و پیگیری کنند.

پایان خبر/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=14859
  • نویسنده : م ک
  • ارسال توسط :
  • منبع : اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان
  • 161 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.