• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
4

کمبود محیط‌های تفریحی و گردشگری از دلایل بروز آسیب‌های اجتماعی است

  • کد خبر : 11487
  • ۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۸
شهردار اصفهان با تأکید بر اهمیت توجه به موضوع تفریح و گردشگری در متون دینی، افزود: کمبود محیط‌های تفریحی و گردشگری از دلایل بروز آسیب‌های اجتماعی است.

به گزارش ریاح نیوز، به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، علی قاسم‌زاده شهردار اصفهان در جلسه بررسی عملکرد شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان، نگاه شهرداری به این شرکت را استراتژیک دانست و اظهارکرد: معتقدیم توجه به مأموریت‌های این شرکت یکی از راه‌های برون رفت از مشکلات اجتماعی است.

وی با تأکید بر اهمیت توجه به موضوع تفریح و گردشگری در متون دینی افزود: کمبود محیط‌های تفریحی و گردشگری از دلایل بروز آسیب‌های اجتماعی است.

قاسم زاده با اشاره به اینکه شهرداری از اقدامات نو و بدیع در حوزه تفریح و گردشگری از سوی این شرکت استقبال می‌کند، گفت: در تدوین بودجه سال ۱۴۰۲ به این امر مهم توجه ویژه خواهیم داشت، البته بهتر است که توسعه ظرفیت‌های این شرکت را از طریق سرمایه‌گذار ادامه دهیم تا به صورت همزمان پروژه‌های زیادی فعال شوند.

شهردار اصفهان با بیان اینکه ضرورت دارد شهرداری امکانی را برای بهره مندی همه اقشار از ظرفیت‌های این شرکت فراهم کند، خاطرنشان کرد: تهیه امکانات لازم برای قشر کم‌برخوردار جامعه نیازمند برنامه‌ریزی است که آن را پیگیری خواهیم کرد.

قابلیت ابرسازه‌های تفریحی برای کسب درآمد از کشورهای خارجی

وی با اشاره به توان فنی و تخصصی شرکت سپاهان برای کسب درآمد از طریق ابرسازه‌های تفریحی اظهار کرد: این شرکت می‌تواند ضمن به اشتراک گذاشتن دانش فنی و تخصصی خود در حوزه ابرسازه‌های تفریحی با سایر شهرها و کشورها، از این طریق درآمد مناسبی کسب کند.

قاسم زاده تصریح کرد: برای کشورهای خارجی خرید دانش فنی از ایران بسیار مقرون به صرفه‌تر از سایر کشورها است و می‌توان این موضوع را در افق بلندمدت به طور ویژه مدنظر قرار داد.

بازدید ۶۰۰ هزار گردشگر از تله‌کابین، تله‌سی‌یژ و شهر رویاها در نیمه نخست سال

سعید ساکت مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان در تشریح استانداردسازی تله‌کابین صفه و تله‌سی‌یژ ناژوان اظهار کرد: در آخرین ساعات سال ۱۴۰۰ توانستیم مجوز استاندارد ایمنی این ابرسازه‌ها را از سازمان استاندارد استان دریافت کنیم.

وی افزود: از فروردین سال جاری تا امروز حدود ۶۰۰ هزار نفر از ظرفیت‌های تفریحی و گردشگری تله‌کابین صفه، تله‌سی‌یژ ناژوان و شهربازی شهر رویاها بهره‌مند شده‌اند.

ساکت از انعقاد ۱۵ تفاهم‌نامه با شهرهای اطراف اصفهان، شرکت‌های دانش‌بنیان و شرکت‌های فعال در زمینه بازی و سرگرمی خبر داد و گفت: برگزاری نزدیک به ۱۰۰ جلسه ویژه سرمایه‌گذاران و جلسات ستادی و انجام ۱۰۰ نامه‌نگاری ویژه پیگیری استانداردسازی ابرسازه‌های تفریحی از اقدامات این شرکت بوده است.

تداوم استانداردسازی و ارتقای کیفیت ابرسازه‌ها

منصور خانبانی رئیس هیئت مدیره شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان با اشاره به مسیر دشوار دریافت مجوزهای استاندارد ایمنی از اداره کل استاندارد استان اصفهان در سال گذشته گفت: مسیر استانداردسازی و ارتقای کیفیت ایمنی ابرسازه‌های این شرکت تداوم خواهد داشت و در این راه به حمایت شهرداری اصفهان نیازمندیم.

وی با اشاره به توان شرکت به منظور بهره‌مندی از همراهی شرکت‌های بین‌الملل در پیشبرد امور ابرسازه‌های تفریحی خاطرنشان کرد: برای آنکه در آینده با مشکلات مختلفی مواجه نشویم رسیدگی به الزامات ابرسازه‌های این شرکت به توان مضاعف نیازمند است.

فعال‌سازی ابرسازه‌های اصفهان طی ۳ ماه

مهدی کفایت عضو هیئت مدیره شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان نیز بر ضرورت رسیدگی و توجه به نیروی انسانی این شرکت در راستای بهبود کیفیت فعالیت آن تاکید کرد و گفت: باید به روحیه هیجان‌طلبی جوانان و نوجوانان به درستی و به اندازه نیازشان پاسخ دهیم، بنابراین به حمایت شهرداری اصفهان در مسیر توسعه ظرفیت‌های تفریحی و گردشگری شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی سپاهان نیازمندیم.

نقش شرکت توسعه سیاحتی سپاهان در امنیت، سلامت و گردشگری

حسین حسین‌زاده عضو هیئت مدیره شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان گفت: حرکت صحیح ارتباطات درون‌سازمانی و برون‌سازمانی این مجموعه منجر شد تا شرکتی که به ورشکستگی نزدیک بود به سود دهی برسد و مشکلات پیشین خود را جبران کند.

وی با بیان اینکه این شرکت آینده درخشانی خواهد داشت، افزود: سه حوزه امنیت، سلامت و گردشگری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی سپاهان در تمامی این حوزه‌ها می‌تواند نقش ویژه‌ای ایفا کند.

انتهای خبر/م ک/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=11487

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.