• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
9

چهار هزار پیشکسوت دفاع مقدس تجلیل می شوند 

  • کد خبر : 16020
  • ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۲
چهار هزار پیشکسوت دفاع مقدس تجلیل می شوند 
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در هفته دفاع مقدس از چهار هزار پشکسوت دفاع مقدس در استان تجلیل می شود.

به گزارش ریاح نیوز؛ سید جواد هاشمی مهر، معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد روز دوشنبه در نشست گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: برنامه‌های مختلفی در راستای گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد تهیه و تدارک دیده شده است که همه دستگاه ها در جهت عملیاتی کردن این برنامه ها مشارکت کنند.
معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در این هفته از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس در سطح کشور تجلیل می شوند، افزود: چهار هزار پیشکسوت دفاع مقدس از تمام نقاط استان در این روز تجلیل می شوند که محوریت این برنامه تجلیل از مادران و همسران شهدا است.

وی عنوان کرد: در سالروز آغاز هفته دفاع مقدس مراسم رژه در مرکز استان برگزار و یکی از عملیات های دوران دفاع مقدس با همکاری تیپ ۴۸ فتح بازسازی می شود.

هاشمی‌ مهر از برگزاری نمایشگاه فرهنگی در دهکده دفاع مقدس خبر داد و گفت: با حضور رزمندگان دفاع مقدس نشست های روشنگری، بصیرتی و تبیینی در مدارس و برای دانش آموزان استان برگزار شود.

وی گفت: شهدا در طول هشت سال دفاع مقدس جانفشانی کردند و مردم با دستان خالی با رشادت و دلاوری در مقابل دشمن تا دندان مسلح ایستادند و یک وجب از خاک کشور را به دشمن ندادند که باید این هفته “به نام هفته غرور ملی” نام گذاری شود.

معاون سیاسی امنیتی و فرهنگی استانداری بر اهمیت بزرگداشت برنامه های دفاع مقدس تاکید کرد و افزود: دستگاه های اجرایی در برگزاری برنامه های هفته دفاع مقدس همه ظرفیت های لازم را بکار گیرند.

هاشمی مهر عنوان کرد در این هفته تیم بازرسی استانداری تشکیل و بر روند اجرایی شدن برنامه هایی که برای هفته دفاع مقدس تهیه و تدارک دیده شده است نظارت خواهد کرد تا برنامه ها به بهترین شکل برگزار شود.

وی خواستار تولید محتوای مناسب توسط دستگاه های فرهنگی در این هفته شد و گفت: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس تلاش کند عملیات ساخت موزه دفاع مقدس به پایان برسد و استان نیز صاحب موزه شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری از همه کسانی که در برپایی خوب مراسم اربعین حسینی نقش آفرینی کردند قدردانی کرد و گفت: کسانی که در مواکب استان در داخل کشور و کشور عراق افتخار خادمی زائرین امام حسین(ع) را داشتند در خدمات دهی به زائرین نهایت تلاش را بکار گرفتند.

وی عنوان کرد: از ستاد عتبات عالیات استان و همه دستگاه هایی که در برگزاری باشکوه مراسم اربعین زحمات زیادی را کشیدند تقدیر و تشکر می کنم.

فرمانده تیپ ۴۸ فتح نیز در این نشست از برگزاری رژه خودرویی در۳۱ شهریور در مرکز استان و یکی از شهرستان ها خبر داد و گفت: رژه شهر یاسوج در صبح روز جمعه برگزار می شود و برای بعد ازظهر این برنامه در یکی از شهرستان ها تدارک دیده شده است.

سردار حسن حکمتیان راز گفت: تیپ ۴۸ فتح عملیات کربلای پنج را در دهکده دفاع مقدس بازسازی خواهد کرد، ضمن اینکه یادواره یک هزار و ۵۲۶ شهید تیپ ۴۸ فتح در این هفته برگزار می شود.

خواست خدایی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان گفت: این استان در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از استان های برتر در کشور است.
پایان خبر/۱۱

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=16020

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.