• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 26 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
6

هتک حرمت به قرآن دوباره چهره پلید صهیونیسم بین الملل را نمایان کرد

  • کد خبر : 15004
  • ۰۹ تیر ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۸
هتک حرمت به قرآن دوباره چهره پلید صهیونیسم بین الملل را نمایان کرد
انجمن روزنامه نگاران مسلمان استان اصفهان: هتک حرمت به قرآن کریم همزمان با ایام حج ابراهیمی بار دیگر چهره پلید صهیونیسم بین‌الملل و نحله‌های شیطانی را نمایان ساخت و این توهین که ریشه در اندیشه‌های غیر توحیدی و دین گریزانه دارد قلوب پیروان تمامی ادیان ابراهیمی را جریحه دار کرده است.

به گزارش ریاح نیوز، در پی هتک حرمت به قرآن کریم در سوئد، انجمن روزنامه نگاران مسلمان استان اصفهان در محکومیت آن بیانیه ای به سرح زیر صادر کرد:

یُریدونَ لِیُطْفِئوا نورَ اللهِ بِاَفواهِهِم وَاللهُ مُتِمُّ نورِهِ و لوْ کَرِهَ الْکافِرونَ. «سوره مبارکه صف. آیه ۸»

کافران می‌خواهند تا نور خدا را به گفتار باطل (و طعن و مسخره) خاموش کنند و البته خدا نور خود را هر چند کافران خوش ندارند کامل و محفوظ خواهد داشت.

تابش کلام نورانی باری تعالی که کامل‌ترین و جامع‌ترین کتاب آسمانی و مملو از آموزه‌های راستین هدایت بشری در هر عصر و زمان و در هر نقطه و مکان است هر روز دل‌های جمع بیشتری از مشتاقان کلام الهی و زندگی سعادتمندانه در پرتو قرآن را به سوی خود می‌کشاند و این نور عالم‌تاب است که بر تاریکخانه‌های شیطانی تابیده و ریشه اندیشه‌های منحوس را به چالش کشیده است.

اما پس از چهارده قرن ندای مظلومیت قرآن و اسلام همچنان شنیده می‌شود و این جهل ابوسفیانی و رذیلت قابیلی دشمنان اسلام است که حریم حرمت دین را می‌شکند و با تعرض به ساحت مقدسات، داغ ننگ و لعن بر چهره روزگار پست می‌نشاند.

هتک حرمت به قرآن کریم همزمان با ایام حج ابراهیمی بار دیگر چهره پلید صهیونیسم بین‌الملل و نحله‌های شیطانی را نمایان ساخت و این توهین که ریشه در اندیشه‌های غیر توحیدی و دین گریزانه دارد قلوب پیروان تمامی ادیان ابراهیمی را جریحه دار کرده است.

انجمن روزنامه نگاران مسلمان استان اصفهان ضمن محکومیت این اقدام ننگین کشور سوئد از همه فعالان و مجامع رسانه‌ای می‌خواهد تا با هر روش و قلمی با سیاست پلید توهین به مقدسات و نفرت‌پراکنی مقابله کرده و با این اقدام نفرت‌انگیز که با هدف اسلام هراسی، ناامن سازی جهان، تقویت افراط گری و خشنونت در جهان صورت می‌گیرد، مقابله کنند.

پایان خبر/۱۱

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=15004

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.