• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
2

نظام سلطه از عزت و پیشرفت روزافزون نظام اسلامی عصبانی است

  • کد خبر : 12620
  • ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۹:۰۷
نظام سلطه از عزت و پیشرفت روزافزون نظام اسلامی عصبانی است
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان گفت: آنچه مسلم و واضح است نظام سلطه از عزت و پیشرفت روزافزون نظام اسلامی و جبهه مقاومت و بیداری ملت‌ها و امت اسلامی کاملاً عصبانی است و حاکمان و مسئولان جائر و دور از شرافت فرانسه و برخی کشورهای غربی و صهیونیستی خود را در ایجاد آشوب و اغتشاش و در نهایت ساقط کردن نظام اسلامی ناکام می بینند.

به گزارش ریاح نیوز، آیت الله سید یوسف طباطبائی نژاد با صدور پیامی، اهانت به مرجعیت شیعه و رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی را محکوم کرد.

آیت الله سید یوسف طباطبائی نژاد در این پیام اظهار کرد: اقدام سخیف وحقارت‌آمیز نشریه مبتذل فرانسوی در اهانت به مرجعیت شیعه و رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی موجب ناراحتی و جریحه‌دار شدن دل‌های شیعیان، مسلمانان و آزادگان جهان گردید؛ اهانتی که نشان دهنده انحطاط و سقوط فرهنگ تمدن غربی و بی اخلاقی جلادان وحشی ادکلن زده غربی است.

وی افزود: این اولین‌بار نیست که ارزش‌های الهی و انسانی به خاطر اغراضی سیاسی از سوی جریان رسانه‌های غربی به استهزا گرفته می‌شود و اهانت به یک شخصیت فرهیختۀ علمی، معنوی و دینی که جلوه‌گاه ارزش‌های متعالی انسانی است، آزادی بیان نامیده می‌شود؛ در گذشته نیز این نشریه سخیف فرانسوی مکرر با اهانت به شخصیت والامقام پیامبر عظیم‌الشأن اسلام(صلی‌الله‌علیه‌‌و‌آله) قلوب میلیاردها مسلمان و انسان آزادی‌خواه را جریحه‌دار کردند.

طباطبائی نژاد تصریح کرد: این اقدام وقیحانه تنها اهانت به یک شخصیت دینی و علمیِ مدافع حقوق بشر و منافع ملت‌های جهان نیست؛ بلکه اهانت به ملت بزرگ ایران و صدها میلیون شیعۀ پیرو مکتب اهل‌بیت(علیه السلام) و میلیاردها مسلمان و حتی اهانت به بسیاری از آزادگان و مستضعفان دنیاست.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان بیان داشت: دولت فرانسه در شرایطی با ادعای آزادی بیان از اهانت‌کنندگان به پیامبراسلام(ص) و مرجعیت شیعه حمایت می‌کند که هرگونه تحقیق و اظهارنظر بی‌طرفانه در مورد هولوکاست را جرم‌انگاری کرده و هر پژوهشگری را که با استناد به منابع و مستندات معتبر تاریخی نظریۀ علمی خود مبنی بر دروغین بودن هولوکاست را بیان می‌کنند، مجرم می‌شمارد و کیفر می‌دهد.

وی گفت: آنچه مسلم و واضح است نظام سلطه از عزت و پیشرفت روزافزون نظام اسلامی و جبهه مقاومت و بیداری ملت‌ها و امت اسلامی کاملاً عصبانی است و حاکمان و مسئولان جائر و دور از شرافت فرانسه و برخی کشورهای غربی و صهیونیستی خود را در ایجاد آشوب و اغتشاش و در نهایت ساقط کردن نظام اسلامی ناکام می بینند.

طباطبائی نژاد در این پیام اظهار داشت: کاملا واضح است که این ناکامی دشمنان و عزت جبهه مقاومت و پیشرفت‌های فراوان و چشمگیر جمهوری اسلامی و بیداری ملت‌ها در سایه هدایت‌های حکیمانه و تدابیر داهیانه رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی ایران حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و اصل مترقی و متعالی ولایت مطلقه فقیه حاصل شده است؛ لذا حقد و‌کینه و بغض خود را در قالب اهانت خبیثانه و حمایت‌های بی شرمانه از آن توهین بروز و ظهور می دهند.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان نوشت: اینجانب ضمن اعلام انزجار از این اقدامات شرم‌آور از شخصیت‌های آزادۀ جهان و نهادهای جمهوری اسلامی به‌ ویژه وزارت خارجه و قوه قضاییه انتظار دارم با اقدامات همه‌جانبه خود در مجامع بین‌المللی از ساحت مقدس نبی گرامی اسلام (ص) و کیان مرجعیت شیعه با قاطعیت دفاع نموده و از تکرار چنین فجایع ننگینی جلوگیری نمایند.

وی بیان داشت: نخبگان حوزوی و دانشگاهی، فرهیختگان هنری و فرهنگی و سیاسی نیز لازم است با تبیین جایگاه متعالی ولایت فقیه و شخصیت بزرگ رهبر معظم انقلاب در بصیرت و آگاهی بیشتر آحاد جامعه خصوصاً جوانان و نوجوانان جدیت و تلاش بیشتر داشته باشند.

طباطبائی نژاد افزود: مردم ولایتمدار و شهید پرور استان اصفهان ضمن محکومیت این اقدامات وقیحانه، تبعیت کامل خود را از رهبری معظم انقلاب اعلام داشته و کماکان سرباز ولایت خواهند ماند.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان خاطر نشان کرد: از درگاه خداوند متعال فزونی عزت و اقتدار اسلام، مرجعیت شیعه، رهبر حکیم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) و علمای دین و ذلت و رسوایی دشمنان دین و بشریت را خواستارم.

پایان خبر/ر

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=12620
  • ارسال توسط :
  • منبع : روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان
  • 86 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.