• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
13

موکب هیئت رزمندگان اسلام استان اصفهان موکب برتر کشور معرفی شد

  • کد خبر : 14920
  • ۰۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۷
موکب هیئت رزمندگان اسلام استان اصفهان موکب برتر کشور معرفی شد
مدیر موکب هیئت رزمندگان اسلام استان اصفهان گفت: باتوجه به نوع خدمت و تلاش‌های این موکب در مهران، مسئولین هیئت رزمندگان اسلام کشور این موکب را به عنوان موکب برتر کشور معرفی کردند.

به گزارش ریاح نیوز، همایش موکب داران هیئت رزمندگان اسلام کل کشور با حضور بیش از ۱۶۰ نفر از مدیران موکب های کشور در تهران برگزار شد.

در این همایش که مسئولان هیئت رزمندگان اسلام کشور و برخی از مدیران لشگری و کشوری حضور داشتند از مدیران موکب‌های فعال اربعین تجلیل و تقدیر شد.

همچنین از مدیران موکب های برتر کشور با اهدای لوح تقدیر با امضای سردار حسین نجات رئیس هیئت امناء هیئت رزمندگان اسلام کشور به صورت ویژه تجلیل به عمل آمد.

سید علی سجادی مدیر موکب حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها هیئت رزمندگان اسلام استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار ریاح نیوز گفت: ۷ سال است که موکب حضرت زهرا(س) هیئت رزمندگان اسلام استان اصفهان در مرز مهران فعال است و به زائران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) خدمات می‌دهد.

وی افزود: باتوجه به نوع خدمت و تلاش‌های این موکب در مهران قبل و بعد از اربعین، مسئولین هیئت رزمندگان اسلام کشور این موکب را به عنوان موکب برتر کشور معرفی کردند که لوحی از طرف سردار نجات رئیس هیئت امناء هیئت رزمندگان اسلام کشور همراه با هدیه‌ای بسیار ارزشمند به ما اهدا شد.

سجادی با اشاره به اینکه هیچ‌گاه هدیه‌ای به این ارزشمندی دریافت نکرده بودم تأکید کرد: این هدیه بسیار برایم ارزشمند است چون مقداری از تربت مضجع شریف امام حسین (ع)، آب سرداب حرم آن حضرت و همچنین یک چفیه و انگشتری متبرک رهبر معظم انقلاب در بسته به ما اهدا شد.

مدیر موکب هیئت رزمندگان اسلام استان اصفهان تصریح کرد: موکب این هیئت اولین موکبی است که در مرز مهران کار خود را در ایام اربعین آغاز می‌کند و آخرین موکب است که بعد از اربعین به کار خود پایان می‌دهد.

سجادی بیان داشت: موکب هیئت رزمندگان اسلام استان اصفهان تنها موکبی است که به نمایندگی از هیئات رزمندگان اسلام مشور در مهران فعالیت می‌کند و این توفیق را داریم که بعد از اربعین که همه موکب‌ها در حال جمع کردن موکب‌هایشان هستند ما همچنان به زائرین امام که در حال برگشت هستند خدمات می‌دهیم.

پایان خبر/۱۱

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=14920

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.