• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 23 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
3

مهم ترین رویداد فرهنگی استان اصفهان در سال ۱۴٠۳

  • کد خبر : 19275
  • ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۰
مهم ترین رویداد فرهنگی استان اصفهان در سال ۱۴٠۳
معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان گفت: مهمترین رویداد فرهنگی که امسال در استان اصفهان داریم برگزاری کنگره ملی ۲۴ هزار شهید استان اصفهان است.

به گزارش ریاح نیوز، محمدرضا جان نثاری معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان در حاشیه جلسه اجرایی کنگره ملی ۲۴۰۰۰ شهید استان اصفهان اظهار کرد: شهادت سردار شهید زاهدی را تسلیت و تبریک می‌گویم و در آخرین روز ماه مبارک رمضان از همه مردم التماس دعا دارم.

وی افزود: مهمترین رویداد فرهنگی که امسال در استان اصفهان داریم برگزاری کنگره ملی ۲۴ هزار شهید استان اصفهان است و با توجه به اینکه آمار شهدای استان اصفهان به نسبت جمعیت از همه کشور بالاتر است و هر کدام از این شهدا چراغ راهی هستند برای نسل امروز می‌طلبد که این کنگره با قوت تمام در استان برگزار گردد.

جان نثاری در ادامه تصریح کرد: با توجه به اینکه برگزاری این کنگره مهم‌ترین رویداد فرهنگی استان در سال جاری است باید آحاد مردم و مسئولین برای این رویداد بزرگ هر آنچه در اختیار داریم را به میدان بیاورند تا به بزرگترین هدف کنگره که بزرگداشت شهیدان و آوردن روش، منش و سلوک شهیدان در جامعه هست برسیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان اظهار داشت: امیدوارم که همه دستگاه‌ها و کسانی که این امکان برایشان وجود دارد که در این زمینه وارد میدان بشوند و کارهای بزرگی را انجام بدهند خودشان برنامه‌ریزی کنند.

وی خاطرنشان کرد استانداری نیز همراه با دستگاه‌های اجرایی در برگزاری کنگره در خدمت ستاد برگزاری کنگره هستیم و سعی می‌کنیم که همه ظرفیت‌های استان را برای برگزاری کنگره پای کار بیاوریم.

جان نثاری اظهار داشت امیدوارم مثل خود شهیدان که زبانزد هستند در کل کشور، کنگره بزرگداشت شهیدان هم در حد و اندازه مردم فهیم اصفهان و شهدای بزرگوار باشد.

پایان خبر/۱۱

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=19275

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.