• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
6

ملت ایران یک ملت تاریخ‌ساز و تمدن‌ساز است

  • کد خبر : 14913
  • ۰۳ تیر ۱۴۰۲ - ۶:۳۷
ملت ایران یک ملت تاریخ‌ساز و تمدن‌ساز است
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ملت ایران در دوران دفاع مقدس با پیروزی بر دشمنان، خود را به یک قدرت قوی تبدیل کرد و بعد از آن با ایفای نقش در محور مقاومت، درحال تبدیل شدن به یک قدرت بین‌المللی است.

به گزارش ریاح نیوز، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در جشنواره جهادگران امنیت غذایی استان اصفهان گفت: ملت بزرگ ایران به تاسی و تبعیت از رهبر معظم انقلاب تحقق ایران قوی را به عنوان یک چشم‌انداز دست یافتنی در پیش روی خود قرار داده‌ است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به دلیل نیاز به ایران قوی افزود: اگر به زمان گذشته نگاه کنیم، در دوره‌هایی از زمان ما یک کشور قوی، صاحب تمدن و پرچم‌دار تمدن نوین اسلامی در قرن ۴ و ۵ هجری شمسی بوده‌ایم.

وی اظهار کرد: به فرموده علامه شهید مطهری اگر خدمات ملت و دانشمندان ایران را در آن دوره از تمدن اسلامی جدا کنید، تقریبا چیزی باقی نخواهد ماند.

سلیمانی تصریح کرد: در گذشته کشورهای پاکستان، افغانستان، تاجیکستان، ترکمنستان، ارمنستان، آذربایجان، ترکیه و بحرین جزو محدوده سرزمینی و جغرافیایی ایران بوده که دشمنان این ملت کمر بر تجزیه و تضعیف ایران بستند و این مناطق از ایران جدا شد؛ زیرا که ملت ایران یک ملت تاریخ‌ساز و تمدن‌ساز است.

*ملت ایران یک ملت تاریخ‌ساز و تمدن‌ساز است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: ملت ایران یک ملتی است که به هیچ نحوی زیر باز ظلم و جور سلاطین و ظالمان روزگار و متجاوزان به سرزمین خود نرفت و همیشه در مقابل آن‌ها ایستاد و توانست با پیروزی سر خود را بلند کند.

*مردم با پایمردی و مقاومت، بزرگی و عظمت خود را حفط کردند

وی با بیان اینکه ایران پهناور امروزی دارای مردمانی است که دشمن هیچ‌گاه نتوانست این مردم را کوچک کند، عنوان کرد: این مردم با پایمردی و مقاومت، بزرگی و عظمت خود را حفط کردند و در انقلاب اسلامی کمر همت بستند تا پرچم پیش‌قراولی تمدن نوین اسلامی را بار دیگر به اهتزاز در بیاورند.

سردار سلیمانی اذعان کرد: ما برای اینکه بتوانیم یک ملت تاریخ‌ساز و تمدن‌ساز باشیم و به اینکه درب‌های سعادت و بهروزی بر روی مردم جهان گشوده شود کمک کنیم و جهان از این جنگ‌ها نجات پیدا کند، نیاز داریم که قوی باشیم؛ اگر ما قوی نباشیم دشمن بر مقدرات ما حاکم خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: ملت ایران در دوران دفاع مقدس با پیروزی بر دشمنان، خود را به یک قدرت قوی تبدیل کرد و بعد از آن با ایفای نقش در محور مقاومت درحال تبدیل شدن به یک قدرت بین‌المللی است.

پایان خبر/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=14913

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.