• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 23 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
0

مدیریت شهری در کنار فعالیت‌های عمرانی و فرهنگی، برای بهبود معیشت مردم تلاش کند

  • کد خبر : 18056
  • ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۹
مدیریت شهری در کنار فعالیت‌های عمرانی و فرهنگی، برای بهبود معیشت مردم تلاش کند
امام جمعه سپاهان‌شهر گفت: براساس منویات رهبر معظم انقلاب، شعارهای سال در چند سال اخیر مرتبط با وضعیت معیشت مردم است و مسئولان باید هرچه بیشتر به این امر توجه کنند.

به گزارش ریاح نیوز، امیرحسین ماه‌آورپور، مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان در آیین بهره برداری از بازار جدید کوثر در سپاهان شهر اظهار کرد: در طراحی ساختمان جدید بازار کوثر سپاهان‌شهر سعی کردیم نقاط ضعف بازار قبلی را برطرف کنیم تا خدمات با کیفیت بهتری در اختیار شهروندان قرار گیرد.

وی گفت: در ساخت این پروژه تمام تجهیزات به کار رفته داخلی است و بابت این امر که مبتنی بر نگاه ویژه به تولید ملی است، مفتخر هستیم.

ماه‌آورپور بیان کرد: با مصوبه شورای اسلامی شهر اصفهان و در راستای اسناد بالادستی وزارت کشور بازارهای روز میوه در مناطق پانزده گانه شهر احداث می‌شود.

علی صالحی، سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان نیز در این آیین اظهار کرد: بهره برداری از بازار روز و فروشگاه کوثر در سپاهان‌شهر به استفاده از ظرفیت‌های فعالیتی سازمان میادین و همچنین توسعه اقتصاد خانوار و شهر کمک می‌کند.

وی گفت: ساماندهی بازارهای روز و ریل گذاری برای بهره‌مند کردن شهروندان از مایحتاج با حداقل قیمت اما کیفیت بالا در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان بیان کرد: توسعه رقابت، شفافیت، افزایش دسترسی، هوشمندسازی و استفاده از فرآیندهای جدید در رأس برنامه‌های سازمان میادین قرار دارد.

حجت الاسلام مرتضی ملکیان، امام جمعه سپاهان‌شهر نیز در این آیین اظهار کرد: براساس منویات رهبر معظم انقلاب، شعارهای سال در چند سال اخیر مرتبط با وضعیت معیشت مردم است و مسئولان باید هرچه بیشتر به این امر توجه کنند.

وی گفت: مدیریت شهری در کنار فعالیت‌های عمرانی و فرهنگی، هر تلاشی می‌تواند برای بهبود معیشت مردم انجام دهد.

امام جمعه سپاهان‌شهر بیان کرد: پروژه بازار کوثر و بازار میوه سپاهان شهر با همت مدیریت شهری در زمان کوتاه به بهره‌برداری رسید که جای تشکر دارد.

پایان خبر/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=18056

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.