• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
5
شهید ابوالفضل علیجانی:

مادر دعا کن عاقبتم ختم به شهادت شود

  • کد خبر : 10549
  • ۰۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۷
مادر دعا کن عاقبتم ختم به شهادت شود
شهید علیجانی خطاب به مادر وصیت کرده است: مادر عزیزتر از جانم حلالم کن و دعا کن که مانند برادر شهیدم روسفیدت کنم و آخر و عاقبتم ختم به خیر و شهادت شود ان‌شاءالله.


به گزارش ریاح نیوز، ابوالفضل علیجانی رزمنده مدافع حرم از افسران و رزمندگان دانشگاه علوم و فنون حضرت امیرالمؤمنین(ع) نیروی زمینی سپاه هفته جاری حین انجام ماموریت مستشاری در سوریه به شهادت رسید.

در وصیت‌نامه این شهید آمده است: خدا را شاکرم که یک بار دیگر فرصتم داد که در هوای پاک روضه‌های حسین(ع) تنفس کنم و دیدگانم را با اشک بر حسین(ع) بشویم و از فضل حسین جور دیگری ببینم و بیندیشم و باز خدا را شاکرم که در این ایام لیاقت سربازی و نوکری اهل بیت را نصیبم نمود تا راهی حریم عمه سادات شوم و پس از سلام و زیارت قدمی بسیار کوچک در در دفاع از حرم اهل بیت و یاری مظلومان، اگر لایق باشم، بردارم.

در ادامه عنوان شده است: همسر عزیزم و مادر زحمتکش فرزندانم، از تمامی زحمات مخلصانه‌ات تشکر می‌کنم می‌دانی که در این دنیا چیزی که بتوانم که با آن از زحمات شما تشکر و قدردانی نمایم ندارم بسیار، بسیار، بسیار،….، دوستت دارم؛ حلالم کن و مراقب فرزندانمان باش و آنان را زینبی و ابوالفضلی تربیت نما ان‌شاءالله

شهید علیجانی خطاب به فرزندانش نوشته است: فرزندان عزیزتر از جانم، زهرا خانم، علی آقا و حدیث جانم، بسیار دوستتان دارم و برایم سخت است دور از شما، اما می‌خواهم که در نبود من مراقب مادر و همدیگر باشید و گوش به صحبت‌ها و راهنمایی‌های مادرتان باشید تا در زندگی موفق و سعادتمند و شاداب باشید و مادرتان را آزرده نسازید که من ناراحت می‌شوم و خدا هم از ناراحتی مادر آزرده می‌شود، مرا هم به خاطر قول و قرارهایی که با هم گذاشتیم و شاید به بعضی از آن‌ها نتوانستم عمل کنم ببخشید انشاالله مادرتان را جبران می‌نماید؛ علی آقا از تو مخصوصا می‌خواهم که پشتیبان و کمک مادر و خواهرانت باشی، زهرا خانم اگر شما با مادر همکاری کنی علی و حدیث هم از تو الگوگیری می‌نمایند، حدیث جانم شیرین زبانم، همیشه برایم شیرین‌زبانی کن که می‌شنوم و خوشحال می‌شوم.

شهید علیجانی خطاب به مادر وصیت کرده است: مادر عزیزتر از جانم حلالم کن و دعا کن که مانند برادر شهیدم روسفیدت کنم و آخر و عاقبتم ختم به خیر و شهادت شود ان‌شاءالله.

در ادامه این وصیت‌نامه آمده است: خواهران و برادران از شما و همسران و فرزندان‌تان هم حلالیت می‌طلبم که انسانی خطاکار بودم و شما را آزرده نموده‌ام، ببخشید و حلالم کنید؛ در پایان از تمامی دوستان، اقوام و همکاران گرامی حلالیت می‌طلبم. اگر لیاقت شهادت را پیدا نمودم پیکرم را در پایین پای شهید سید یحیی براتی به خاک بسپارید؛ وصیت‌های مالی جداگانه به همسر و شریک زندگیم شده است.

انتهای پیام/ م ر/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=10549

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.