• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
1

“سلام زندگی” تقدیم به خانواده ها در شبکه استانی اصفهان

  • کد خبر : 16858
  • ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۹
“سلام زندگی” تقدیم به خانواده ها در شبکه استانی اصفهان
"سلام زندگی" عنوان برنامه ای است که با رویکرد بررسی مسائل و مشکلات پیش رو خانواده ها و ارائه راهکار در شبکه استانی اصفهان تولید و پخش می شود.

 به گزارش ریاح نیوز، برنامه تلویزیونی «سلام زندگی» با موضوع خانواده به تعداد ۵۲ قسمت ۵۰ دقیقه ای با نگاه کاملا تحولی توسط گروه برنامه ساز خلاق و جوان در حال تولید و پخش می باشد. این برنامه با ساختار ترکیبی نمایشی و رویکرد خانواده به مسائل روانشناختی درون خانواده اشاره میکند که با حضور خانواده ها و مجری و کارشناس در طول برنامه همراه میباشد و موضوعات ارائه شده در برنامه نیز بر پایه مسائل و مشکلات پیش رو اکثر خانواده ها میباشد که با طرحواره درمانی و خودشناسی توسط کارشناس تحلیل می شوند.

در ابتدای شروع این برنامه بعد از تیتراژ در خصوص موضوع و مفهوم برنامه توضیحاتی ارائه میشود و در بخش اول، کلیپ های مردمی که در مورد موضوع برنامه ارسال شده است پخش میشود و بعد از پخش کلیپ و مشخص شدن موضوع، مجری و کارشناس در مورد اهمیت موضوع و همچنین وجود این چالش در جامعه و خانواده صحبت میکنند و در ادامه یکی از خانواده ها که چالشی مرتبط با موضوع برنامه در درون خانواده خود دارند به استدیوی بعدی میروند و در زمینه چالش خودشان به صورت نمایش واقعی (رول پلی) بحث و بازی می کنند که تمام طرحواره ها و مسائل و مشکلاتشان را در مدت ۶ دقیقه با بازی واقعی خود مطرح میکنند و بعد مجدد به استدیوی اصلی برمیگردند و کارشناس با آنها صحبت میکند و در مورد این مبحث توضیح بیشتر و راهکارهایی ارائه میدهد.

این برنامه در طول هفته  سه بار پخش و سه بار بازپخش می شود و آیتم هایی با عنوان من می توانم و فامیل بازی آیتم فوت فن گزارش مردمی وفیلم های ارسالی بیندگان درمورد موضوع برنامه از جمله بخش های جذاب این برنامه هستند که بخش “من میتوانم” با موضوع اقتصاد در خانواده مرتبط با معرفی شخص کارآفرینی می باشد که با همت و تلاش اقدام به ایجاد شغل و زمینه درآمد زایی به رشد اقتصاد خانواده و جامعه کمک کرده اند و بخش دیگر برنامه به نام “فامیل بازی” به اهمیت دورهمی های فامیلی و سرگرمی های کودکان، نوجوانان و جوانان در کنار خانواده اشاره میکند و ترویج فرهنگ ایجاد دورهمی ساده و ارتباط نزدیکتر و صمیمی تر خانواده می باشد.

آیتم فوت فن هم هرکسی درشغلش یه سری فوت وفن های خاص وارد و یا خانم های خانه دار در کار خانه داری یه فوت فنی دارند فیلم میگیرند و برای برنامه ارسال میکنند؛ نقطه قوت این برنامه همکاری و مشارکت مردم در خصوص موضوع می باشد و در پایان هر برنامه در قالب تهیه گزارش از مردم خواسته می شود که در مورد موضوع برنامه بعد کلیپ و تصاویر خود را در فضای مجازی برنامه ارسال کنند و این ویدئو ها نیز در برنامه بعد پخش خواهد شد.

برنامه «سلام زندگی» به تهیه کنندگی زهرا اصطهباناتی و کارگردانی، طراحی و نویسندگی بهناز رفائیل زاده تولید مشود و روزهای  یکشنبه و  سه شنبه  وپنج شنبه هر هفته ساعت ۱۸ از شبکه اصفهان پخش شود.

در این برنامه دستیاران تولید میلاد رفائیل زاده وامید زمانی ، مجید محسنی، محمدرضا میرپویا، محمدرضا سحر خیزان  تصویربردارو حسن معتمدی می باشند و سعید بهرامی دستیار تصویر و حسین حجازی به عنوان صدابرداربا این برنامه همکاری دارند.

دستیاری صدا به عهده کیارش حجازی، گزارشگری امید زمانی ، تدوینگری و طراحی دکور به عهده بهناز رفائیل زاده و مجریگری برنامه بر عهده نوید مستعان و سمانه عشقی است.

پایان خبر/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=16858
  • نویسنده : م ک
  • ارسال توسط :
  • منبع : روابط عمومی صداوسیمای استان اصفهان
  • 154 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.