• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
1

راه اندازی اتاق فرماندهی رفع بحران در آبفای استان اصفهان

  • کد خبر : 14794
  • ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۳
راه اندازی اتاق فرماندهی رفع بحران در آبفای استان اصفهان
مدیرعامل آبفای استان اصفهان در نشستی با اعضای کارگروه بحران، از راه اندازی «اتاق فرماندهی مقابله با بحران» برای مهار حوادث در سریع ترین زمان ممکن در آبفای استان اصفهان خبر داد.

به گزارش ریاح نیوز، حسین اکبریان مدیرعامل آبفای استان اصفهان با اشاره به رفع بحران شبکه فاضلاب در بزرگراه شهید آقابابایی گفت: گستردگی و قدمت تاسیسات آب و فاضلاب یکی از دلایل وقوع حوادث در هر زمان و مکان در استان است، بنابراین «اتاق فرماندهی مقابله بحران» باید در کارگاه های بحران در سطح استان راه اندازی شود.

وی مدیریت دقیق کارگاه بحران را در رفع دقیق و سریع بحران ها بسیار موثر برشمرد و اظهار داشت: برای رفع هرگونه بحران در ابعاد گوناگون در بخش آب و فاضلاب باید نقشه و سناریوی منحصر به‌فرد تدوین شود و سپس آن را به بهترین شکل ممکن عملیاتی کرد که در این میان چگونگی مدیریت کارگاه بحران نقش به سزایی دارد.

مدیرعامل آبفای استان اصفهان افزود: مدیریت شرایط بحرانی باید به گونه ای باشد که بتوان با هنرمندی و هوشمندی، با بحران های موجود و تبعات ناشی از آن مقابله کرد و رویکرد پیش دستانه را به مرحله اجرا گذاشت که خوشبختانه آبفای استان اصفهان در مهار و رفع بحران در صنعت آبفا در کشور پیشرو محسوب می شود.

اکبریان مهار حادثه شبکه فاضلاب بزرگراه شهید آقابابایی را موفقیت آمیز خواند و تصریح کرد: با اینکه این حادثه در عمق ۱۲ متر در اتوبان پر تردد به وقوع پیوست اما به دلیل برخورداری آبفا از نیروی انسانی متخصص و باتجربه و همچنین داشتن تجهیزات و امکانات کافی ، توانست این حادثه را در کمتر از ۴۸ ساعت مهار کند.

وی استفاده بهینه از منابع و تجهیزات را مستلزم هماهنگی و همکاری متقابل میان واحدهای مختلف برشمرد و اعلام کرد: واحدهای حراست، روابط عمومی، HSE،GIS ، دفتر بحران و معاونت آب و فاضلاب و سایر بخش های مرتبط در زمان وقوع این حادثه با همکاری و هماهنگی با یکدیگر این حادثه را در حداقل زمان ممکن مهار کردند تا آثار ناشی از وقوع این حادثه را به حداقل کاهش دهند.

پایان خبر/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=14794

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.