• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
5

رئیس جمهور به فارس می‌رود

  • کد خبر : 16405
  • ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۴
رئیس جمهور به فارس می‌رود
استاندار فارس در ستاد سفر رئیس جمهور به استان فارس، از نهایی شدن برنامه سفر و دیدار مردم با آیت الله رئیسی در حرم مطهر شاهچراغ (ع) خبر داد.

به گزارش ریاح نیوز، محمد هادی ایمانیه استاندار فارس در جمع معاونین و رؤسای کمیته‌های ستاد سفر رئیس محترم جمهور و اعضای هیأت دولت به استان فارس اظهار داشت: پس از جلسات مختلف با مدیران ارشد استان، کمیته های مختلف سفر، نشست های متعدد با معاونین محترم رئیس جمهور و وزرا و مدیران ارشد دولت، مقدمات سفر دوم دولت به استان فارس مهیا و در روزهای آتی دومین دور سفر استانی دولت به فارس انجام خواهد شد.

استاندار فارس با اشاره به رایزنی ها و پیشنهادات مختلف مدیریت ارشد و دستگاه‌های استان به هیأت دولت بیان کرد: در صورت تصویب این پیشنهادات در سفر آتی دولت، استان فارس در تمام شاخص ها رشد و جهش چشمگیری خواهد داشت.

ایمانیه با اشاره به نهایی شدن زمان سفر دولت به استان فارس گفت: در روز چهارشنبه ۱۹ مهرماه، حرم مطهر حضرت شاهچراغ علیه السلام میزبان حضور حضرت آیت الله رئیسی و هیأت دولت و مردم سراسر استان فارس خواهد بود.
وی افزود: در این دیدار که از ساعت ۱۵ با حضور مردم عزیز شهر شیراز و شهرستان های استان برگزار می گردد، رئیس محترم جمهور با استقبال مردمی وارد حرم مطهر خواهد شد و با مردم استان فارس گفتگو خواهد کرد.

استاندار فارس ضمن دعوت از مردم عزیز شیراز و استان فارس خاطرنشان ساخت: حضور پر شور مردم، تجلی وحدت و انسجام عمومی است و قطعاً این سفر که نخستین سفر استانی دولت پس از سفر رئیس محترم جمهور به نیویورک است، کانون توجه داخل و خارج از کشور می گردد.

لازم به ذکر است در سفر دولت به فارس برنامه های مختلفی برگزار و پروژه های متعددی افتتاح خواهد شد که در نشست خبری استاندار فارس، با مردم در میان گذاشته می شود.

پایان خبر/۱۱

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=16405

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.