• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 23 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
1

دوام رژیم صهیونیستی به برکت خون شهدای الاقصی امکان‌پذیر نیست

  • کد خبر : 19245
  • ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۶
دوام رژیم صهیونیستی به برکت خون شهدای الاقصی امکان‌پذیر نیست
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح  گفت: دوام رژیم صهیونیستی امکان‌پذیر نیست، با وجود حمایت آمریکا و اروپای ظالم، صهیونیست‌ها پایشان به دادگاه کشیده شد و در شورای امنیت نیز قطعنامه‌ای علیه این رژیم صادر شد و مردم جهان حیثیت و آبرو برای صهیونیست باقی نگذاشتند که این برکت خون شهدای الاقصی است

به گزارش ریاح نیوز، سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح صبح امروز (شنبه هجدهم فروردین) در مراسم تشییع شهید مدافع حرم سردار محمدرضا زاهدی(حاج علی جبهه‌ها) اظهار کرد: حضور مردم شهیدپرور و انقلابی خطه اصفهان را گرامی می‌داریم، یاد امام و شهیدان انقلاب اسلامی دفاع مقدس و مدافع امنیت و حرم و سلامت کشور به‌ویژه شهید قدس سرلشکر پاسدار محمدرضا زاهدی که پس از ۴۳ سال مجاهدت شبانه‌روزی جان خود را فدای اسلام و انقلاب اسلامی و آزادی قدس کرد را نیز گرامی‌می‌داریم.

وی افزود: امروز در کنار پیکر مطهر این شهید گردهم آمدیم، شهیدی همچون شهیدان خرازی، ردانی، همت، کاظمی و صدها شهید فرمانده و ۲۴ هزار شهید گلگون‌کفن این استان بی‌نظیر کشور که در میدان شهادت؛ شهید زاهدی هم‌رزم شهید سلیمانی، عماد مغنیه و شهدای آزادی قدس شریف بود.

باقری تصریح کرد: ملت بزرگ ایران روز گذشته به برکت عملیات طوفان‌الاقصی و به برکت خون شهدای روز قدس صحنه‌های بی‌نظیری را در تاریخ جهان خلق کردند تا آمریکای جنایتکار بداند که عمر رژیم صهیونیستی به سر آماده است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح عنوان داشت: مروری بر زندگی ۷۵ ساله رژیم صهیونیستی نشان‌دهنده دو دوره مشخص است؛ دوره اول فراز این رژیم و دوره بعدی زوال این رژیم است، رژیم صهیونیستی سرزمین قدس شریف را غصب کرد و حکومتی جعلی را بنا نهاد و با کمک اروپا و آمریکا قدرت گرفت و ارتش‌های عربی بیش از ۶ روز در مقابل این رژیم دوام نیاوردند، اما دوره افول صهیونیست‌ها با انقلاب اسلامی آغاز شد.

وی افزود: امام خمینی (ره) یکی از راهبردهای دائمی جمهوری اسلامی را مقابله با این رژیم و روز قدس را برای بیان این احساسات قرار دادند و از آن روز زوال قدرت صهیونیست‌ها تغییر کرد.

باقری گفت: در دوره رهبری امام خامنه‌ای با تشکیل نیروی قدس سپاه جریان‌های اصیل اسلامی همچون حزب‌الله و حماس با قدرت به میدان آمدند و روز به روز بر قدرتشان افزوده شد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح اظهار داشت: مجاهدان مقاومت در یک عملیات غافلگیرانه به صهیونیست‌ها هجوم بردند و شکستی ترمیم‌ناپذیر را به دشمن تحمیل کردند، دشمنی که اساس و بنیادش بر قدرت نظامی اطلاعاتی آمریکای جنایتکار بنا گذاشته شده بود، در این عملیات رزمندگان مقاومت با حداقل تلفات خسارات زیادی به رژیم صهیونیستی زدند و سربازان زیادی را به اسارت گرفتند.

وی ادامه داد: غزه سرزمین کوچکی است که ۱۶ سال در محاصره بوده و دائم در حال جنگ بوده است، رزمندگان مقاومت با حفر تونل صنعت دفاع ایجاد کردند و چنین بلایی را بر سر صهیونیست‌ها آوردند.

باقری با اشاره به این که اسرائیل رژیمی که به دنبال سرزمین نیل تا فرات بود گفت: امروز و طی ۶ ماه گذشته در باتلاق نبرد غزه فرو رفته است و راهی برای ادامه و پایان جنگ ندارد، آیا حمله به بیمارستان پاسخ عملیات مجاهدان فلسطینی است؟ چه توجیهی دارد که تغذیه مردم غزه را مورد هدف قرار دهند؟

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: این روش نبرد صهیونیستی است که مشخص کرد مدینه فاضله مورد نظر آمریکا چه حکومتی است، در صورتی که آن‌ها مدعی دموکراسی اسرائیل بودند، اما کسانی که درباره ماهیت این رژیم شک داشتند، در این حادثه متوجه واقعیت شدند.

وی با بیان اینکه صهیونیست‌ها بعد از شش ماه بمباران غزه به هیچ‌کدام از اهداف خود نرسیدند، تاکید کرد: روز گذشته پس از ۱۸۶ روز، راکت به سمت اسرائیلی‌ها شلیک شد، یعنی هنوز این نهضت بیدار است، شکست صهیونیست‌ها قطعی است و این رژیم در بحران فرو رفته است که خروج از آن بحران شدیدتر است.

باقری ادامه داد: وضعیت سرزمین این رژیم به‌گونه‌ای است که مردم اسرائیل هر روز بر سر حاکم این رژیم فریاد می‌کردند، در ارتش این رژیم نافرمانی دیده می‌شود و سربازان فرار می‌کنند، بخش زیادی از جوانان این رژیم از کشور خارج شده‌اند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح  بیان کرد: دوام رژیم صهیونیستی امکان‌پذیر نیست، با وجود حمایت آمریکا و اروپای ظالم، صهیونیست‌ها پایشان به دادگاه کشیده شد و در شورای امنیت نیز قطعنامه‌ای علیه این رژیم صادر شد و مردم جهان حیثیت و آبرو برای صهیونیست باقی نگذاشتند که این برکت خون شهدای الاقصی است و نشان‌دهنده دمیده شدن روح انقلاب اسلامی در غزه است؛ این آتش خاموشی ندارد و نبرد طوفان‌الاقصی این آتش را تا انحلال رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داد.

وی یادآور شد: طرحی که استکبار تهیه کرده بود تا با یک نمایندگی تام‌الاختیار در غرب آسیا حکومت خود را نهایی کنند، با تلاش نیروهای مقاومت و حمایت ملت ایران معکوس شد و روند ضعف این رژیم غاصب در پیش گرفته شد.

باقری گفت: هر اقدامی این رژیم انجام داده از سر استیصال است و هر عملیات این رژیم از سر ناتوانی است و دست به دیوانگی زده و حمله هوایی و موشکی به کنسولگری به عنوان یک مقر دارای مصونیت بین‌المللی معنای دیوانگی و خودکشی دارد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه ما شهیدان بزرگی را از دست دادیم و برکت خون این شهدا موجب سرعت گرفتن افول رژیم صهیونیستی خواهد شد، ادامه داد: آمریکا بیش از همه شریک این جنایات صهیونیست‌ها است، چه بپذیرد و چه تکذیب کند، مسئولیت اصلی حادثه دمشق و سایر جنایات رژیم صهیونیستی بر عهده آمریکا است و باید پاسخگو باشد.

وی متذکر شد: تکلیف شهدای ما مشخص است این شهدا مؤمنان واقعی بودند و تا پای جهان ایستادند، شهید زاهدی ۱۳ سال از عمر خود را در سرزمین قدس به سر برد و سختی‌های مختلفی را تحمل کرد و جایگاهی عظیم نزد خداوند دارد و در روز شهادت حضرت علی توسط رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

باقری با بیان اینکه اصفهان به عنوان مهد شهادت، شجاعت و ایثار، شهید دیگری را تقدیم انقلاب اسلامی کرد، تاکید کرد: شهیدان بزرگ این حادثه به خداوند پیوستند، من افتخار آشنایی با شهید زاهدی را از ابتدای دفاع مقدس دارم، از کجای مجاهدت او بگوییم که حقش را ادا کنیم، از حضور در خط شیر، از زخمی شدن در عملیات فرمانده کل قوا، از حضور ویژه در عملیات ثامن الائمه و نقش ویژه در عملیات طریق القدس که پس از آن در لشکر ۱۴ امام حسین(ع) شانه به شانه خرازی و ردانی‌پور ایستاد و جنگید.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه افزود: شهید زاهدی پس از دفاع مقدس مسئولیت‌های سنگینی از جمله فرماندهی نیروی زمینی و هوای سپاه را بر عهده گرفت، اما تواضع وی موجب شد به عنوان هم‌رزم شهید سلیمانی به نیروی قدس اضافه شود و یاور سید مقاومت باشد.

وی با بیان اینکه رزمندگان حزب‌الله عاشق سردار زاهدی بودند، گفت: شهید زاهدی فرمانده‌ای متواضع و از دیده شدن فراری بود، یک استراتژی موفق در دفاع مقدس و جبهه مقاومت داشت، روز پیش از شهادت با روی خندان گزارش داد و مشتاقانه به زیارت امام رضا (ع) شتافت و پس از آن به جبهه مقاومت رفت و جانش را تقدیم اسلام کرد.

باقری عنوان کرد: اقدام اسرائیل بدون پاسخ باقی نخواهد ماند و همان‌طور که رهبر فرمودند، دشمن را پشیمان خواهیم کرد، از سردار سلیمانی یاد گرفتیم زمان و نوع عملیات را ما تعیین می‌کنیم و این کار در زمان مناسب و با حداکثر آسیب‌رسانی به دشمن، به‌طور قطع انجام خواهد گرفت.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح خطاب به مردم خاطرنشان کرد: در محضر شهید زاهدی و در ماه رمضان و بین شما روزه‌داران و خانواده شهدای اصفهان دعا می‌کنیم خداوند شهیدان ما را با مولایشان محشور فرماید.

پایان خبر/۱۱

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=19245

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.