• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
2
معاون سیاسی استاندار اصفهان:

در جلسات مکانی مناسب با کرامت خبرنگاران خانم فراهم گردد

  • کد خبر : 10388
  • ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۹
در جلسات مکانی مناسب با کرامت خبرنگاران خانم فراهم گردد
جان‌نثاری گفت: مسؤولان باید به همه مسائل ریز و درشت اصحاب رسانه توجه کنند و در جلسات حتما مکانی متناسب با شان و کرامت خبرنگاران به ویژه خانم‌ها در نظر گرفته شود تا همکاران خبرنگار بدون دغدغه و در شرایط کاملا مناسب به پوشش اخبار اقدام کنند

به گزارش پایگاه خبری ریاح نیوز، محمدرضا جان‌نثاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان صبح امروز در چهلمین جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان با بیان اینکه دولت‌ها باید طبق ویژگی‌های دولت تراز انقلاب اسلامی سنجیده شوند،گفت: هفته دولت فرصت خوبی است تا  به این دولت نمره بدهیم و بررسی کنیم چه تعدادی از شاخصه‌هایی که در طراز دولت انقلاب اسلامی است در این دولت مورد توجه قرار گرفته است.

وی افزود: اگر ما می‌گوییم که دولت باید مردمی باشد این مردمی بودن ابعاد مختلفی دارد و یکی از آن‌ها حضور در بین مردم، تکریم آن‌ها و مشارکت دادن مردم در تصمیمات است و یا اگر مردم مشکلی داشتند در کنارشان باشیم، این‌ها برخی از شاخص‌هایی است که می‌توان عملکرد دولت را در حوزه نرم مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.

جان‌نثاری با بیان اینکه سرنوشت مذاکرات دست کسانی نیست که نگران باشیم خطوط قرمز را نادیده بگیرند، گفت: اما قبلا نگران بودیم هیأت مذاکره‌کننده وادادگی پیدا نکند و یا نگران اعضای تیم بودیم که جاسوسی در آن باشد و با سکه از او هم تقدیر شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: رویکرد دولت فعلی خدمت‌رسانی است و کارگزاران دولت شبانه‌روز تلاش می‌کنند که اوضاع  بهتر شود.

وی با اشاره به نحوه اجرای سفرهای شهرستانی، گفت: تلاش کردیم در دوره جدید از هزینه‌های اضافی به شدت جلوگیری شود؛ برای نمونه در سفرهای شهرستانی یکی از شروط برای فرمانداران این است که مراقب هزینه‌های سفر باشند تا ریخت‌و‌پاشی انجام نشود.

جان‌نثاری گفت: ما از رسانه ها گلایه نداریم چرا که رسانه‌ها بر اساس اطلاعاتی که داشتند با مسؤولان همراهی کرده‌ و به انعکاس اخبار و رویدادها پرداخته‌اند اما از برخی مسؤولان گلایه داریم که اطلاعات را در اختیار رسانه‌ها قرار نمی‌دهند و این افراد چه بدانند چه ندانند به ناامیدی مردم کمک می‌کنند.

تیزبینی جان‌نثاری برای حفظ شأن بانوان در پوشش جلسات

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان در ادامه جلسه گفت: در برخی جلسات خبرنگاران آقا و خانم دعوت می شوند اما بعضا حرمت آن‌ها رعایت نمی‌شود و ضروری است حرمت و کرامت خبرنگاران به ویژه بانوان حتما رعایت شود.

جان‌نثاری با اشاره به گلایه خبرنگاران از فقدان شرایط مناسب در پوشش جلسات گفت: مسؤولان باید به همه مسائل ریز و درشت اصحاب رسانه توجه کنند و در جلسات حتما مکانی متناسب با شان و کرامت خبرنگاران به ویژه خانم‌ها در نظر گرفته شود تا همکاران خبرنگار بدون دغدغه و در شرایط کاملا مناسب به پوشش اخبار اقدام کنند و این را اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان حتما پیگیری کند.

انتهای خبر/م ر/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=10388

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.