• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
1

جزئیات تشییع و تدفین شهید زاهدی مشخص شد

  • کد خبر : 19186
  • ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۵
جزئیات تشییع و تدفین شهید زاهدی مشخص شد
فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان گفت: محل دفن شهید، بنابر وصیت ایشان در گلستان شهدا و کنار مزار شهید حاج حسین خرازی خواهد بود.

به گزارش ریاح نیوز، صبح امروز سردار مجتبی فدا فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با حضور در منزل سردار شهید حاج محمدرضا زاهدی ضمن عرض تبریک و تسلیت به خانواده شهید اظهار کرد: امروز صبح پیکر شهید زاهدی از زیر آوار بیرون آورده شده است و طبق اخباری که رسیده پیکر سالم است.

وی افزود: با توجه به اینکه شهید بین المللی است پیکر ایشان اول در کربلا و نجف تشییع می‌شود و سپس تشییع شهید در تهران صبح روز جمعه همزمان با روز قدس برگزار می‌گردد.

فدا تصریح کرد: بعدازظهر جمعه در اصفهان مراسم استقبال از شهید را داریم و سپس مراسم وداع با شهید در شهر رهنان و بعد از آن در گلستان شهدای اصفهان همزمان با دعای ابوحمزه برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان عنوان داشت: صبح روز شنبه مراسم تشییع از میدان بزرگمهر به سمت گلستان شهدا برگزار می‌گردد. روز دوشنبه نیز مراسم بزرگداشت از ساعت ۸ صبح در گلستان شهدا و بعدازظهر روز جمعه مراسم هفتم در گلستان شهدا برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: این شهادت برگ زرین و افتخاری برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است را به خانواده شهید تبریک و تسلیت عرض می‌نماییم.

فدا گفت: برنامه های دیگر و چگونگی برنامه‌ها از طریق صدا و سیمای استان اصفهان و ستاد برگزاری مراسم شهید زاهدی اعلام خواهد شد.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان افزود: با برگزاری مراسم باشکوه در اصفهان برای این شهید بزرگوار به دشمنان ثابت خواهیم کرد که شهادت سرداران و فرماندهان ما هیچ خللی در عزم و اراده مردم ما ایجاد نخواهد کرد و مردم ما را مصمم تر در راه مبارزه با استکبار جهانی و حمایت از مردم غزه و فلسطین در صحنه به عمل خواهد آورد.

وی تصریح کرد: محل دفن شهید، بنابر وصیت ایشان در گلستان شهدا و کنار مزار شهید حاج حسین خرازی خواهد بود.

پایان خبر/۱۱

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=19186

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.