• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 22 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
3

جابه‌جایی بیش از ۲۰۱ هزار مسافر از طریق پایانه‌های مسافربری شهر اصفهان

  • کد خبر : 19454
  • ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۳
جابه‌جایی بیش از ۲۰۱ هزار مسافر از طریق پایانه‌های مسافربری شهر اصفهان
مدیر عامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان گفت: همزمان با آغاز پیک سوم سفرهای نوروزی که متقارن با ایام تعطیلی عید فطر بود (در بازه زمانی پانزدهم تا بیست‌وچهارم فروردین)بیش از ۲۰۱ هزار و ۴۱۱مسافر از طریق پایانه‌های مسافربری شهر اصفهان جابه‌جا شدند که ۹۵هزار و ۴۰۶ تعداد مسافر ورودی و ۱۰۶هزار و ۵ تعداد مسافر خروجی بوده است.

به گزارش ریاح نیوز، ابوالفضل توکلی مدیر عامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان اظهار کرد: همزمان با آغاز پیک سوم سفرهای نوروزی که متقارن با ایام تعطیلی عید فطر بود (در بازه زمانی پانزدهم تا بیست‌وچهارم فروردین)بیش از ۲۰۱ هزار و ۴۱۱مسافر از طریق پایانه‌های مسافربری شهر اصفهان جابه‌جا شدند که ۹۵هزار و ۴۰۶ تعداد مسافر ورودی و ۱۰۶هزار و ۵ تعداد مسافر خروجی بوده است.

وی با بیان اینکه در این بازه زمانی جابه‌جایی مسافران از طریق ۸ هزار و ۳۱۱ سرویس اتوبوس و مینی‌بوس، سواری های برون‌شهری ثبت شده است، افزود: بیشترین تقاضای سفرها در این مدت مربوط به شهرهای تهران، کاشان،مشهد مقدس، شیراز و شهرهای جنوب کشور گزارش شده است.

توکلی در ادامه گفت: از بیست‌وچهارم اسفندماه سال گذشته تا پایان روز ۲۴ فروردین‌ماه سال جاری، ۲۶۱ هزار و ۱۲۸ مسافر در سه پیک مسافرت از طریق پایانه‌های شهر وارد و حدود ۲۹۰ هزار و ۱۳۷ مسافر از همین طریق از شهر خارج شدند.

مدیر عامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان یادآور شد: از آغاز سفرهای پیک نخست ایام نوروز این سازمان با حداکثر امکانات و تجهیزات خود تلاش کرده تا بتواند فضایی آرام همراه با خدمات ویژه به مسافران و گردشگران در مبادی ورودی اصلی شهر ارائه دهد.

وی عنوان داشت: ستاد خدمات سفر استان اصفهان از زمان ستاد نوروزی در ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۲ آغاز و تا۲۴ فروردین ادامه داشت که پیک سوم از ۱۵ تا ۲۴ فروردین ماه بود که در سه روز گذشته تعطیلات عید سعید فطر خدمات رسانی به‌مسافران در همه زمینه ها ارائه شد.

توکلی اضافه کرد: سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان نیز آمادگی دارد با توجه به نزدیک شدن به “هفته اصفهان” تمام خدمات خود را در اختیار مسافران و گردشگران قرار دهد.

مدیر عامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان گفت: در این خصوص علاوه بر خدمات سفر، برنامه‌های فرهنگی، استقبال از مسافران، معرفی جاذبه‌های تاریخی، گردشگری شهر اصفهان، راهنمایی مکان‌های رفاهی تفریحی شهرداری از جمله فعالیت‌های مجتمع سیاحتی،فرهنگی و ورزشی سپاهان، صفه، شهر رویاها، مجموعه تفریحی ناژوان، مجموعه فرهنگی تخت‌فولاد اصفهان انجام می‌شود.

پایان خبر/۱۱

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=19454

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.