• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
2

توسعه گردشگری شهرستان فریدون‌شهر در چارچوب حفظ فرهنگ مردم

  • کد خبر : 11319
  • ۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۱
توسعه گردشگری شهرستان فریدون‌شهر در چارچوب حفظ فرهنگ مردم
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان بر توسعه زیرساخت‌های گردشگری در شهرستان فریدونشهر و حفظ فرهنگ اصیل مردم این شهرستان تأکید کرد.

به گزارش ریاح نیوز، محمدرضا جان‌نثاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان در نشست صمیمانه با نخبگان شهرستان فریدون‌شهر اظهار کرد: بیشترین دغدغه نخبگان این شهرستان در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و مهاجرت جمعیت است و معتقد هستیم می‌توان با ارائه خدمات مناسب رفاهی به مردم از جمله جوانان بر فعالیت‌های فرهنگی نیز سرمایه‌گذاری کنیم تا همان‌گونه که مردم شهرستان فریدون‌شهر انتظار دارند، بتوانند اصول انقلابی‌گری خود را حفظ کنند.

وی با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری شهرستان فریدونشهر گفت: باید به این شهرستان بر اساس الگوی گردشگری نگاه کنیم تا با ایجاد زیرساخت‌ها گردشگری شاهد رونق این صنعت در شهرستان باشیم و باید مراقبت باشیم تا علاوه بر توسعه گردشگری شاهد تهاجم فرهنگی در شهرستان فریدونشهر نباشیم و فرهنگ اصیل مردم این شهرستان حفظ شود.

جان‌نثاری با اشاره به دغدغه مردم شهرستان فریدونشهر مبنی بر مدیریت منابع آب با اولویت شهرستان، خاطرنشان کرد: با توجه به مطالب عنوان شده، نیاز است شرکت آب منطقه‌ای همراهی و همکاری بیشتری در حوزه مدیریت منابع و مصارف آب داشته باشد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان عنوان کرد: گلایه از عملکرد آموزش و پرورش از جمله مشکلات نخبگان شهرستان فریدونشهر است که می‌طلبد نگاه عمیق‌تری به این حوزه شود و با فراهم کردن زیرساخت‌ها شاهد کاهش مشکلات باشیم و به دلیل درخواست آموزش دینداری به صورت جدی در آموزش و پرورش، از نخبگان شهرستان قدردانی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه مدیریت استان آمادگی انجام کارهای ریشه‌ای در شهرستان‌ها جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را دارد، ادامه داد: نخبگان شهرستان فریدونشهر معتقد هستند، اغتشاشات اعتقادشان به جمهوری اسلامی را محکم‌تر کرده است، این نوع نگاه برای ما جای مباهات را دارد.

جان‌نثاری با اشاره به نگاه دولت به مناطق محروم، عنوان کرد: عدد و رقم‌های توزیع اعتبارات گویای نکته ویژه دولت به مناطق محروم است، تلاش خواهیم کرد با توزیع عادلانه اعتبارات و پیگیری مشکلات عدالت نسبی میان همه شهرستان‌های استان برقرار شود.

انتهای خبر/ م ر/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=11319

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.