• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 22 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
5
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

بیگانگان از اینکه رهبر دوم ایران از جنس رهبر اول است عصبانی هستند

  • کد خبر : 14645
  • ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۵
بیگانگان از اینکه رهبر دوم ایران از جنس رهبر اول است عصبانی هستند
حسین طیبی‌فر گفت: گفت: بیگانگان از اینکه رهبر دوم جمهوری اسلامی ایران از جنس رهبر اول است عصبانی هستند.

به گزارش ریاح نیوز، حجت‌الاسلام حسین طیبی‌فر جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر امروز در مراسم گرامیداشت سالگرد رحلت امام خمینی(ره) در اصفهان با بیان اینکه امام خمینی(ره) به عنوان یک محرک بود، اظهار کرد: امام به مردم نگفت شما بروید من می‌آیم، امام به عنوان جلودار در برابر همه گردن‌کشان دنیا ایستاد و امروز فرامین ایشان مانند پتک بر سر مستکبرین دنیا می‌خورد.

وی افزود: مقام معظم رهبری امروز عظمت امام راحل را در حرکتی که در ایران، دنیای اسلام و جهان بشریت ایجاد کرده بود برای ما تشریح فرمودند؛ جمهوری اسلامی اگر یک روزی نهالی بود که حضرت امام این نهال را کاشت، امروز یک درخت تنومندی است که شاخ و برگ‌های آن بر سر کشورهای اسلامی سایه افکنده و دست بلندش از دیوارهای بلند رژیم صهیونیستی عبور کرده و مانند پتک بر سر صهیونیست‌ها فرود می‌آید.

طیبی‌فر با بیان اینکه همه این عزت‌ها، شوکت‌ها و عظمت‌های جمهوری اسلامی به واسطه بنیانگذاری امام خمینی(ره) است، خاطرنشان کرد: تشکیل نظام جمهوری اسلامی و تشکیل حکومت اسلامی یکی از بزرگترین افتخارات حضرت امام است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: در طول تاریخ دغدغه همه ائمه اطهار و علمای بزرگ تشکیل یک نظام اسلامی در گوشه‌ای از دنیا بود.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری امروز امام راحل را به عنوان یک فرد منحصر به فرد می‌داند، یعنی شخصیتی که توانست خواسته همه ائمه و همه علمای طول تاریخ و اولیا خدا را در زمین پیاده و محقق کند.

طیبی‌فر با تاکید بر حضور مردم در صحنه عنوان کرد: اگر مردم در صحنه نباشند، فرمان امام معصوم و ولی فقیه بر زمین خواهد ماند و در نظام جمهوری اسلامی جایگاه مردم به عنوان یک جایگاه مقتدر و اثرگذار برای محقق شدن فرمان خدا، پیامبر، امام معصوم و ولی فقیه است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به فتنه سال گذشته گفت: این فتنه جمع‌آوری تجربیات همه فتنه‌های گذشته و با برنامه‌ریزی که حتما نظام جمهوری اسلامی از بین خواهد رفت طراحی و عملیاتی شد که جوانان غیور و دلاور این کشور جلوی آن ایستادند و فتنه شکست خورد.

وی اذعان کرد: انقلاب اسلامی آینده درخشانی دارد و تاکنون در دنیا درخشیده است و امید در دل ملت‌ها ایجاد کرده و این امید در دل ملت ایران هر روز بیشتر می‌شود.

طیبی‌فر در پایان با بیان اینکه مقام معظم رهبری از جنس امام خمینی(ره) است، افزود: بیگانگان از اینکه رهبر دوم جمهوری اسلامی ایران از جنس رهبر اول است عصبانی هستند.

پایان خبر/۱۱

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=14645

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.