• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : 10 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
9

برگزاری همایش دوچرخه‌سواری تا گلستان لاله‌ها/گرامیداشت حماسه ۲۵ آبان توسط بسیجی‌ها

  • کد خبر : 11828
  • ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۹:۱۸
برگزاری همایش دوچرخه‌سواری تا گلستان لاله‌ها/گرامیداشت حماسه ۲۵ آبان توسط بسیجی‌ها
همایش دوچرخه‌سواران تا گلستان لاله‌ها با حضور دوچرخه‌سواران بسیجی به مناسبت ۲۵ آبان ماه برگزار شد.

به گزارش ریاح نیوز، همایش دوچرخه‌سواری تا گلستان لاله‌ها با حضور جمعی کثیری از دوچرخه‌سواران بسیجی از نواحی مختلف مقاومت بسیج شهر اصفهان با لباس‌هایی منقش به تصاویر ۳۷۰ شهید تشیع شده اصفهانی در روز ۲۵ آبان سال ۱۳۶۱ (روز حماسه و ایثار) از مسیر میدان امام (ره) تا گلستان شهدا برگزار شد.

سرهنگ روح‌الله معظم مسؤول مرکز تربیت بدنی بسیج سپاه صاحب‌الزمان (عج) اظهار داشت: صلابت و از خودگذشتگی و یا حماسه و ایثار واژه‌هایی هستند که برای ما دارای زیبایی خاصی است، با آن‌ها کاملا آشنایی داریم و زمانی که حرف از حماسه و ایثار می‌شود ذهنمان ناخودآگاه به سمت جان‌فشانی‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان‌مان می‌رود.

وی ادامه داد: کسانی که از جان برای وطن مایه گذاشتند و حالا ما با یاد و نام آن‌ها به راهشان ادامه می‌دهیم، راهی که باید توسط نسل‌های آینده نیز ادامه‌دار باشد، مردم اصفهان روزی را با نام «حماسه و ایثار» در تاریخ استان و کشور خود ثبت کردند، روزی که کاروان ۳۷۰ نفری شهدای عملیات محرم از جنوب کشور وارد اصفهان شدند و مردم این استان واقعه‌ای بی‌نظیر رقم زدند.

معظم تصریح کرد: همایش دوچرخه‌سواران با عنوان تا گلستان لاله‌ها امروز جمعه ۲۷ آبان‌ماه با حضور دوچرخه‌سواران بسیجی از نواحی مختلف مقاومت بسیج به مناسبت ۲۵ آبان همزمان با روز اصفهان و گرامیداشت یاد و خاطره تشییع ۳۷۰ شهید گرانقدر اصفهانی انجام شد.

مسئول مرکز تربیت بدنی بسیج سپاه صاحب‌الزمان (عج) خاطرنشان کرد: این همایش به همت مرکز تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان، سازمان بسیج ورزشکاران، اداره کل ورزش و جوانان، سازمان فرهنگی اجتماعی تفریحی شهرداری اصفهان و باشگاه‌های فرهنگی ورزشی مقاومت، گیتی‌پسند، نامی‌نو و پادما یدک برگزار شد.

انتهای خبر/م ک/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=11828

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.