• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
4

باید از منابع استان به درستی و با برنامه استفاده کنیم

  • کد خبر : 12559
  • ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۶
باید از منابع استان به درستی و با برنامه استفاده کنیم
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: بایستی از منابع استان به درستی و با برنامه استفاده کنیم؛ در شرایط فعلی وظیفه همه ما خدمت‌رسانی مضاعف و کار جهادی است تا آسایش حداکثری برای مردم فراهم شود.

به گزارش ریاح نیوز، مهران زینلیان  معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان در نشست مشترک با مدیران این حوزه، مدیرعامل و معاونین شرکت آبفای استان اصفهان، مجموعه‌های آبفا و آب منطقه‌ای را به سبب فعالیت در حوزه آبرسانی ارزشمند دانست و اظهار کرد: باتوجه به شرایط اقلیمی و وجود تنش‌های آبی در سراسر استان نقش این دو دستگاه اجرایی بیش از پیش بر همگان آشکار شده است.

 وی در خصوص تأمین اعتبار در حوزه عمرانی استان، بیان کرد: بایستی از منابع استان به درستی و با برنامه استفاده کنیم؛ در شرایط فعلی وظیفه همه ما خدمت‌رسانی مضاعف و کار جهادی است تا آسایش حداکثری برای مردم فراهم شود.  

زینلیان تصریح کرد: در این حوزه با توجه به ظرفیت‌های استان اصفهان، پذیرفتنی نیست پروژه‌ای به دلیل نبود اعتبار کافی زمین بماند و مردم در سختی قرار بگیرند. 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: مدیران استان بایستی خلق سرمایه، برنامه‌ریزی و اقدام را در اولویت کار خود قرار دهند؛ البته از نقش محوری استانداری نیز می‌توان برای به سرانجام رساندن پروژه‌های عمرانی استفاده کرد.

وی عنوان کرد: در این راستا انتظار می‌رود مدیران حوزه عمرانی، استان را به طور کامل بررسی و با در نظر گرفتن ظرفیت‌ها برنامه‌ریزی کنند تا با هم افزایی بیشتر تامین اعتبار لازم برای پروژه‌های استان فراهم شود. 

زینلیان ادامه داد: برای حل و فصل چالش‌ها جلساتی با محوریت دفترفنی استانداری تشکيل شود و با ارائه یک بسته پیشنهادی و مصوبات کاربردی، ضمن شناسایی مشکلات پیش روی دستگاه‌های اجرایی برای رفع آنها راهکار اندیشیده شود.

 معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان اظهار کرد: در این خصوص سلسله جلساتی با عنوان «کنترل پروژه‌های کلان استان» با محوریت دفتر فنی استانداری شکل گرفته است تا روند پیشرفت پروژه‌های استانی بررسی، مشکلات احصا و راهکار‌های کاربردی مطرح شود. 

وی خاطرنشان کرد: در صورت بی توجهی مدیران دستگاه‌های اجرایی به مصوباتِ این جلسات، موارد با عنوان ترک فعل به مراجع قضایی ارسال  می‌شود. 

زینلیان با تأکید بر پیگیری مصوبات تا حصول نتیجه، گفت: هدف ما کاهش مشکلات مردم است از این رو بایستی مصوبات جلسات با جدیت پیگیری شود تا به نتایج عینی دست یابیم.

پایان پیام/۶۳۱۲۹/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=12559

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.