• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
3

انهدام باند سارقان۱۰۰میلیاردی منازل شهروندان اصفهانی

  • کد خبر : 15277
  • ۲۹ تیر ۱۴۰۲ - ۹:۴۳
انهدام باند سارقان۱۰۰میلیاردی منازل شهروندان اصفهانی
فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری اعضای باند 4 نفره سارقان در حركت که با دستبرد به 11 منزل در شهر اصفهان بالغ بر 100 میلیارد ریال اموال آن ها را به سرقت برده بودند در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی خبر داد.

به گزارش ریاح نیوز، سردارحمید علینقیان پور فرمانده انتظامی استان اصفهان بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در محدوده غرب و شرق شهر اصفهان و شکایت مال باختگان به پلیس، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از بررسی دقیق محل های وقوع سرقت و انجام یک سری اقدامات فنی وتخصصی، سرنخ هایی از باند ۴ نفره ای از سارقان سابقه دار و در حركت که در این سرقت ها دست داشتند را به دست آورده و هویت آنها را مورد شناسایی قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: با رصد هوشمندانه کارآگاهان تمامی متهمان مورد شناسایی قرار گرفته و طی یک عملیات ضربتی با هماهنگی مرجع قضائی در مخفیگاهشان دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنها یك قبضه سلاح كلت كمری، یک تیغه خشاب و۴ تیر جنگی ، مقادیر قابل توجهی طلاجات مسروقه به همراه تعدادی آلات و ادوات سرقت کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان در تحقیقات صورت گرفته به ۱۱ فقره سرقت منزل در شهراصفهان اعتراف کردند تصریح کرد: اموال به سرقت رفته توسط متهمان شامل طلاجات، سکه، ارز، لوازم صوتی و تصویری، تابلو فرش، نقره جات و گوشی تلفن همراه بوده که ارزش مجموع این اموال برابر ارزیابی صورت گرفته توسط کارشناسان مربوطه بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

سردار علینقیان پور در پایان با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند از شهروندان خواست ضمن رعایت نکات و مسائل ایمنی و مراقبتی در خصوص پیشگیری از سرقت، در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و مجرمانه ای مراتب را از طریق تماس با مرکز فوریت های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

پایان خبر/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=15277

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.