• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 22 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
1

انعکاس پیشرفت و دستاوردهای انقلاب اسلامی از بهمن ۵۷ تا بهمن ۱۴۰۲ از شبکه اصفهان

  • کد خبر : 18342
  • ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸
انعکاس پیشرفت و دستاوردهای انقلاب اسلامی از بهمن ۵۷ تا بهمن ۱۴۰۲ از شبکه اصفهان
به مناسبت بزرگداشت ایام الله دهه فجر، ویژه برنامه های مختلفی در شبکه استان اصفهان تولید و از 12 الی 22 بهمن در صدا، سیما، خبر و فضای مجازی انعکاس می یابد.

به گزارش ریاح نیوز، رویداد بزرگ ایام الله دهه فجر ۱۴۰۲ از شبکه اصفهان با شکوه تر از سال های گذشته در گستره استانی و ملی انعکاس داده می شود.


بر این اساس سیمای اصفهان با تولید ویژه برنامه ها در دهه فجر با عنوان “پیشگامان انقلاب”، “جشن میدانی، زنده”، “فجر در شهرستان ها”،”مسابقه کوچه به کوچه، زنده”،”سینما فجر اصفهان، زنده”و برنامه های زنده چهارباغ، صبحونه، زنده رود، بازتاب و تفاوط نیز حال و هوای انقلاب اسلامی به خود می گیرد و میهمان مردم انقلابی استان اصفهان خواهد بود؛ همچنین برنامه های زنده شبکه اصفهان در این ایام با دعوت از چهره های شاخص به تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی، انسجام و وحدت ملی و نقش مردم در مشارکت در انتخابات و سازندگی کشور می پردازد.


علاوه بر پخش فیلم های سینمایی و مستند در ایام الله دهه مبارک فجر، پرداختن به موضوعات خاص و فرهنگی برگرفته از انقلاب اسلامی و راهکارهای حفظ دستاوردهای نظام و پوشش گسترده راهپیمایی روز ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ و پخش گزارش از شهرستان ها و روستاها، فراخوان ارسال فیلم و عکس از سوی مردم و ساخت موسیقی تصویر و نماهنگ از حضور پر شور مردم در دهه فجر و روایت حال و هوای مردم در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی از دیگر فعالیت های تدارک دیده شده معاونت سیمای اصفهان می باشد.


رادیو اصفهان امسال همزمان با تقارن روزهای دهه فجر و ایام انتخابات در مجموعه برنامه های مستمر و مناسبتی تلاش کرده که انعکاسی از توانمندی جمهوری اسلامی در زمینه  های مختلف و مشارکت وهمراهی مردم را برای مخاطبان ارائه دهد. در این راستا ویژه برنامه “سلام اصفهان” از مردم درباره ساختن و داشتن ایران قوی سوال می کند عناصری که برای این مهم ضروری ست و از طریق گزارش در یکی از محله های اصفهان و از بیان وکلام مردم روایت پیشرفت و خاطرات محله را مخاطبان می شنوند.


در برنامه ” یک خانه یک زندگی ” نیز مخاطبان روایت مادرانه های انقلاب را می شنوند، برنامه “خوشا روستا” با انعکاس صدای روستائیان، از عدالت گستری انقلاب در پهنه استان اصفهان سخن می گوید،” آوای زنده رود ” صدای فرزندان انقلاب در نسلهای متفاوت با ترانه های خاطره انگیز و ماندگار و ترانه های نسل جدید را پخش می کند، ” منظومه دوران ” با موضوع بازخوانی اشعار انقلابی و پخش مستند ۱۰ قسمتی ” او ودوستانش ” به روایت پیشگامان انقلاب و وقایع سال ۵۷ را بازگو می کند.


برنامه های ” رهنمود “، ” نکته های ناب” در خصوص کلام رهبر فرزانه انقلاب و امام خمینی (ره) با رویکرد شرکت در انتخابات و همراهی و مسئولیت پذیری مردم و مسئولین برای حفظ جمهوری اسلامی ایران، مسابقه ” نصف جهان ” رقابت بین جوانان علاقمند به آیتم سازی با سوژه انقلاب و انتخابات، مستند ” پرچمدار” نیز روایت جوانانی ست که در مسیر انقلاب برای اعتلای پرچم همچنان در تلاش و همت هستتند و همچنین هر شب در ویژه برنامه  ” همصدا و یکصدا ” علاوه بر گپ و گفت موضوعی در بخش  ” خادم یا خائن ” مخاطبان از جنایات پهلوی  خواهند شنید.


همچنین برنامه های”مسابقه پیامکی” و ” بهارستان پلاک ۱۲″  از ۱۲ بهمن تا ۱۱ اسفند با رویکرد آگاهی بخشی به انتخابات هر روز از رادیو اصفهان پخش می شود.


معاونت خبر اصفهان در ایام دهه فجر به انعکاس دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران، تولید گزارش های خبری، پوشش برنامه های دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، تولید و پخش گزارش هایی از پیشرفت ها و  ایجاد فضای همدلی، وحدت و افزایش مشارکت مردم در انتخابات می پردازد.


راه اندازی صفحه اختصاصی فجر انقلاب اسلامی، تهیه گزارش از پیشگامان انقلاب و تهیه  گزارش از دستاوردهای انقلاب، تهیه و توزیع پوستر و عکس نوشت متناسب با دهه فجر انقلاب اسلامی، برگزاری پویش فراخوان فیلم و عکس مردمی، و توزیع و انتشار تولیدات حوزه های سیما و صدا نیز از جمله فعالیت های معاونت فضای مجازی می باشد.

پایان خبر/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=18342
  • نویسنده : م ک
  • ارسال توسط :
  • منبع : روابط عمومی صدا و سیمای استان اصفهان
  • 66 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.