• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 13 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024
5

انصراف سریالی نامزدهای انتخابات خانه مطبوعات اصفهان

  • کد خبر : 18469
  • ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۴
انصراف سریالی نامزدهای انتخابات خانه مطبوعات اصفهان
آغاز انصراف نامزدهای انتخابات خانه مطبوعات اصفهان از 11 بهمن ماه و دقیقا یک روز پس از اتمام ثبت نام ها شکل گرفت و تاکنون 10 نفر از ادامه راه انصراف و میدان رقابت را به 23 نفر واگذار کردند.

آغاز انصراف نامزدهای انتخابات خانه مطبوعات اصفهان از ۱۱ بهمن ماه و دقیقا یک روز پس از اتمام ثبت نام ها شکل گرفت و تاکنون ۱۰ نفر از ادامه راه انصراف و میدان رقابت را به ۲۳ نفر واگذار کردند.

به گزارش خبرنگار ریاح نیوز، “انصراف “، “استعفا ” و “عذرخواهی” در واقع واژگان فراموش شده در حوزه مدیران و مدیریت است و همواره مدیران معتقدند که “نباید میدان را خالی کرد حتی اگر ضعف کاری وجود دارد، ضعف را می‌توان رفع کرد اما چه کسی بهتر از من می‌تواند مدیریت کند” و این دیدگاه خودخواهانه در برخی از مدیران و مِن جمله مدیران خانه مطبوعات اصفهان طی سال‌های گذشته باعث شده از سپردن کار به افراد شایسته تر همواره امتناع کنند.

این دیدگاه و برداشت غلط از تعریف مدیریت در مدیران خانه مطبوعات اصفهان باعث شد علی رغم داشتن سمت و جایگاه و ابزار مدیریتی در دوره های ۴ ساله هیچ گاه تن به استعفا و انصراف ندهند و ضعف مدیریتی خود را به این و آن و عوامل محیطی و انسانی مرتبطت سازند .

حرکت جمعی چهره های شاخص رسانه های مختلف اصفهان در انصراف از چهاردهمین دوره انتخابات خانه مطبوعات اصفهان گوشزدی بر ضعف مدیرانی بودی که بر مسند قدرت خانه تکیه زدند و علی رغم گلایه اعضا از عملکرد های چندین ساله آنها، جای خالی نکنند و نسپردن کار به افراد و افکار جدید را برای خود یک امر متبرک بخوانند.

در صورتی که انصراف دادن، استعفا دادن و عذرخواهی از نشانه های بارز افراد شاخص است.
شاخص بودن که امروز به یک علامت سوال بزرگ و حتی یک چالش در بین اهالی رسانه اصفهان تبدیل شده است.

جرات انصراف دادن، جرات استعفا دادن، جرات عذرخواهی حلقه مفقوده در مدیران و افرادی است که بر مسند قدرت تکیه زدند و امروز انصراف سریالی اهالی رسانه ای اصفهان نماد و سمبلیکی بود که بدانند گاه با انصراف میتوانی جایگاه خود را بالا برد و میدان را باز کرد.

انصراف سریالی کاندیدهای شاخص چهاردهمین دوره انتخابات خانه مطبوعات اصفهان یک کار سمبلیکی بود که توسط جمعی از اهالی رسانه ای شهر اصفهان صورت گرفت.

از سویی دیگر عدم پالایش و پایش بموقع اعضای خانه مطبوعات توسط هیئت مدیره فعلی و نقص مدرک، احتمال اینکه بسیاری از افراد نتوانند در این دوره از انتخابات تایید صلاحیت یا حتی امکان رای داشته باشند وجود دارد و در هر دو حالت انتخابات خانه باید لغو و به زمان دیگری موکول شود.

بر همین اساس ثبت نام شدگان چهاردهمین دوره انتخابات خانه مطبوعات تنها منحصر به تعداد افراد مشخصی میشود و این حق از بسیاری افراد گرفته شد.
هیئت مدیره خانه مطبوعات استان اصفهان تاکنون پاسخی در قبال نقص مدرک بسیاری از اعضای خانه و عدم اطلاع به آنها ارائه نداده اند .

پایان خبر/۱۱

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=18469

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.