• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
5

اغتشاشات محصول رها بودن فضای مجازی در کشور است

  • کد خبر : 12734
  • ۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۹:۲۱
اغتشاشات محصول رها بودن فضای مجازی در کشور است
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان گفت: در سال‌های اخیر، بخصوص در سال جاری فتنه‌ها و اغتشاشاتی که صورت گرفت محصول رها بودن فضای مجازی در کشور است

به گزارش ریاح نیوز، محسن مظاهری دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان در جلسه مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی به اهمیت جوانی جمعیت کشور اشاره و اظهار کرد: یکی از مسائلی که در کشور اهمیت بسیاری دارد جوانی جمعیت کشور است که باید نظارت جدی بر اجرای قانون جوانی جمعیت داشته باشید متاسفانه آمارها نشان از عدم تغییر در رشد جمعیت دارد.

وی به هوای پاک و سالم و برطرف نمودن آلایندگی‌ها در اصفهان اشاره کرد و افزود: مطالبه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان از نمایندگان مجلس و مسئولین کشوری در خصوص وضعیت هوای اصفهان و آلایندگی‌ها این است که باید تصمیمات ملی برای اصلاح و یا انتقال مجموعه‌های بزرگ تولید کننده آلاینده در اصفهان اتخاد شود تا مردم از این وضعیت آلودگی هوا نجات پیدا کنند.

مظاهری در ادامه به قانون عفاف و حجاب اشاره و اظهار داشت: کمیسیون فرهنگی مجلس خلاء هایی که در قانون عفاف و حجاب وجود دارد را با اولویت در مجلس مطرح و مصوب نمایید این مطالبه همه مردم می‌باشد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان تصریح کرد: در سال‌های اخیر، بخصوص در سال جاری فتنه‌ها و اغتشاشاتی که صورت گرفت محصول رها بودن فضای مجازی در کشور است؛ نمایندگان مجلس به این موضوع بسیار مهم به صورت جدی رسیدگی کنند و با مشخص کردن وضعیت قانون صیانت از فضای مجازی از این آشفتگی و رها بودن فضای مجازی جلوگیری نمایند.

وی با اشاره به قانون استخدام آموزش وپرورش و نیروهای خرید خدمات بیان داشت: مطالبه جدی ما از مجلس در ارتباط با استخدام در آموزش وپرورش است که باید قانونی در این خصوص برای رفع مشکل کم بود نیروی آموزشی و همچنین نیروی‌های خرید خدمات وضع شود تا هم وضعیت استخدام آنها مشخص گردد وهم کم بود نیروهای آموزش و پروش حل شود.

مظاهری تاکید کرد: باید نسبت به تامین گوشت قرمز و سفید در شب عید و ایام ماه مبارک رمضان پیگیری لازم صورت گیرد که در این ایام مردم با کمبود مواجه نشوند.

پایان خبر/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=12734

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.