• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 23 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
0

آموزش های فرهنگی در حوزه شهروندی می تواند باعث ارتباط بیشتر شهروندان با شهرداری الکترونیکی شود

  • کد خبر : 18397
  • ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۹:۵۷
آموزش های فرهنگی در حوزه شهروندی می تواند باعث ارتباط بیشتر شهروندان با شهرداری الکترونیکی شود
مدیر پروژه شهرسازی الکترونیک شهرداری اصفهان گفت: آموزش های فرهنگی در حوزه شهروندی می تواند باعث ارتباط بیشتر شهروندان با شهرداری الکترونیکی شده و سبب ارتقای بیشتر کیفیت خدمات در سامانه ، اعتماد متقابل و تسهیل در ارائه خدمات و آگاهی از ضوابط ومقررات و کاهش مراجعات به شهرداری گردد.

به گزارش ریاح نیوز، امید علی اصغری مدیر پروژه شهرسازی الکترونیک شهرداری اصفهان اظهار کرد: آموزش های فرهنگی در حوزه شهروندی می تواند باعث ارتباط بیشتر شهروندان با شهرداری الکترونیکی شده و سبب ارتقای بیشتر کیفیت خدمات در سامانه ، اعتماد متقابل و تسهیل در ارائه خدمات و آگاهی از ضوابط ومقررات و کاهش مراجعات به شهرداری گردد.


وی افزود: در عرصه مدیریت شهری استقرار شهرداری الکترونیک و تحقق ایده شهرهای هوشمند با هدف دسترسی آسان و لحظه ای شهروندان و سازمان ها به انواع خدمات مدیریت شهری و همچنین با هدف ارائه خدمات ارزان تر و با کیفیت بهتری در اولویت کاری است.


مدیر پروژه شهرسازی الکترونیک شهرداری اصفهان اظهارکرد: پر رنگ نمودن و لزوم آموزش مستمر شهروندی در خصوص نحوه ارائه و بهره مندی از خدمات در سامانه خدمات اینترنتی سیستم یکپارچه شهرسازی و درآمد می تواند در خصوص سوء استفاده توسط سودجویان از خلا ئهای گردش کاری پرونده ، جلوگیری کرده و شهرداری را به ارائه خدمات شهرسازی در بستر سامانه خدمات اینترنتی سامانه یکپارچه شهرسازی بهتر سوق داده و همواره در تلاش در بروز رسانی سامانه مذکور و تسهیل و شفافیت اقدام نماید.


علی اصغری گفت: آموزش های فرهنگی در حوزه شهروندی می تواند باعث ارتباط بیشتر شهروندان با شهرداری هوشمند شود و هم سبب ارتقای خدمات بیشتر در سامانه ، اعتماد متقابل و تسهیل در ارائه خدمات و آگاهی از ضوابط ومقررات و کاهش مراجعات به شهرداری را در پی داشته باشد.


وی بیان کرد: با پیشرفت سریع جوامع و رشد فن آوری های اطلاعاتی، مباحث جدیدی در حوزه شهرداری ها مطرح شده است که استقرار آن ها در مقیاس جهانی و حتی ملی و منطقه ای، می تواند موجب تسریع در پیشرفت مادی و معنوی شهروندان و نیز صرفه جویی در وقت و هزینه ها شود.


مدیر پروژه شهرسازی الکترونیک شهرداری اصفهان خاطر نشان کرد: اصولاً ارائه خدمات فراگیر به شهروندان به صورت متمرکز در یک شهر با تحقق شهرداری الکترونیک میسر می گردد و از آنجا که هدف مدیریت شهری کنترل، هدایت و توسعه همه جانبه و پایدار شهر است و این امر با مشارکت شهروندان محقق می گردد لذا شهرداری و شهرسازی الکترونیک بستری را فراهم می کند تا ارائه خدمات مورد نیاز به شهروندان با حداکثر کارایی محقق گردد.


علی اصغری افزود: شهروندان همیشه انتظاراتی را از شهرداری دارند و این انتظارات شامل دسترسی به کلیه خدمات ارائه شده به صورت ساده و بدون محدودیت های درون سازمانی و بدون محدویت های مکانی می باشد. و بدیهی است که این انتظار بدون همکاری و هم راستایی واحدهای مختلف شهرداری درجهت ارائه خدمات مورد نیاز به شهروندان میسر نخواهد شد.


وی گفت: با توجه به این که شهرداری نزدیکترین نهاد به مردم در زمینه ارائه خدمات عمومی و رفاهی است، لذا با توسعه شهرداری و شهرسازی الکترونیک زمینه ایجاد مدیریت یکپارچه شهری و در نهایت کوچک سازی دامنه فعالیت های دولت فراهم می شود و می توان انتظار داشت که این قبیل نهادها در قبال عملکرد خود احساس مسئولیت بیشتری داشته باشند.


مدیر پروژه شهرسازی الکترونیک شهرداری اصفهان اظهارکرد: بر همین اساس کارشناسان، مدیران و سیاستگذاران شهرداری های کشور باید به وسعت، کارایی و اهمیت دستاوردهای حاصل از به کارگیری صحیح و اصولی این گونه فناوری ها توجه بیشتری نموده و در جهت بکارگیری آن ها عزم جدی تری داشته باشند.

پایان خبر/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=18397
  • نویسنده : م ک
  • ارسال توسط :
  • منبع : روابط عمومی شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان
  • 48 بازدید
  • بدون دیدگاه

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.