• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
5
شهردار اصفهان:

آماده سازی حمل و نقل عمومی شهرداری برای جابجایی دانش آموزان/مردم مراقب دوچرخه سواران شهر باشند

  • کد خبر : 1579
  • ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۳
آماده سازی حمل و نقل عمومی شهرداری برای جابجایی دانش آموزان/مردم مراقب دوچرخه سواران شهر باشند
شهردار اصفهان گفت: با توجه به بازگشایی مدارس، حمل و نقل عمومی لازم برای دانش آموزان از سوی شهرداری فعال و سرویس های مدارس هم در این راستا پیش بینی و مسیرها هموار شده است.

به گزارش ریاح نیوز، قدرت اله نوروزی شهردار اصفهان در برنامه زنده رادیویی «شهر پرسشگر، شهردار پاسخگو» با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید، اظهار کرد: امروز آغاز کار ستاد مهر در شهر اصفهان بود؛ هر سال برای این مناسبت در مقابل گلستان شهدا برنامه های زیادی برگزار می کردیم که امسال به لحاظ شرایط سخت کرونایی به گونه ای دیگر برنامه اجرا شد و از محل مرکز کنترل ترافیک شهرداری، با حضور مدیرکل آموزش و پرورش و رئیس راهور استان فرمان آغاز ستاد مهر برای آماده باش نیروها صادر شد.      

آموزش باید مستمر باشد، آموزش امری نیست که برای مدت طولانی بتوان آن را تعطیل کرد و در همه جهان به این نتیجه رسیده اند که فعالیت مراکز آموزشی فعال شود تا آسیب های ناشی از تعطیلی مدارس برای نوجوانان و جوانان ترمیم شود. 

با توجه به بازگشایی مدارس ما هم در شهرداری حمل و نقل لازم برای دانش آموزان را فعال می کنیم و سرویس های مدارس هم در این راستا پیش بینی و مسیرها هموار شده است اما شرایط سخت است و فقط مختص ما نیست و وضعیت همه جهانیان به این صورت است؛ نباید مردم بی تفاوت باشند چراکه این شرایط نگران کننده و یکی از دغدغه های بزرگ است.

بهتر است، برای کم کردن ترافیک از وسایل حمل و نقل جایگزین استفاده کنیم که یکی از آنها دوچرخه است چراکه اصفهان شهری هموار است و امکان دوچرخه سواری در آن وجود دارد.

از رانندگان خودرو درخواست می کنم رعایت حال دوچرخه سواران را بکنند، تصمیم گرفتیم در هر منطقه یک مسیر ویژه دوچرخه را تعیین و به هم متصل کنیم تا شبکه بزرگ دوچرخه سواری ایجاد شود، اما به رانندگان توصیه می کنم که مراقب دوچرخه سواران باشند و دوچرخه سواران هم مراقب خود باشند.

تصادفات و حوادث دوچرخه سواران کم نیست و همه باید مسائل را رعایت کنیم تا دوچرخه سواری جایگزین خودرو شود و هر دوچرخه یک خودرو را از سطح شهر کم کند.

انتهای پیام/

 

 

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=1579

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.