• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
5
استاندار اصفهان:

نیروی انتظامی؛ تابلوی رضایتمندی مردم از نظام است.

  • کد خبر : 1491
  • ۰۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۹
نیروی انتظامی؛ تابلوی رضایتمندی مردم از نظام است.
استاندار اصفهان با بیان اینکه امروز نیروی انتظامی بیش از هر زمانی مورد اعتماد و اطمینان مردم است، از این نیرو به عنوان تابلوی رضایتمندی مردم از نظام یاد کرد.

به گزارش ریاح نیوز، عباس رضایی استاندار اصفهان، در دیدار فرمانده انتظامی استان و معاونان این فرماندهی که به مناسبت هفته دولت انجام شد، گفت: من هم وظیفه خود می دانم که هفته دولت را به شما تبریک عرض کنم چرا که معتقدم نیروی انتظامی هم جزئی از دولت به شمار می آید.

با توجه به اینکه وزیر کشور جانشین فرمانده معظم کل قوا در نیروی انتظامی است، بنابر این وقتی حرف از دولت به میان می آوریم منظور ما از دولت، مجموعه کارکنان دولت در بخش های مختلف از جمله نیروی انتظامی است و این نیرو نیز به نوعی جزئی از دولت محسوب می شود.

نیروی انتظامی تابلوی رضایتمندی مردم از نظام است و امروز نیروی انتظامی مورد اعتماد و اطمینان مردم است و مردم کارکنان این نیرو را الگوی خود قرار می دهند و از همین رو است که همیشه ضرورت تعامل ناجا با مردم به عنوان یک بحث جدی مطرح و بر آن تاکید شده است.

با اشاره به آیه « یا ایه الانسان انک کادح الی ربک کدحا فملاقیه »، کدح یعنی همان جاده پرپیچ و خم و صعب العبور پر از مشکلات و خداوند در این آیه لازمه انسان بودن را در انجام دادن کارهای سخت بیان می کنند.

امروز بسیاری از کارکنان دولت و از جمله کارکنان نیروی انتظامی از نظر معیشتی در شرایط سختی قرار دارند، هنر این است که در شرایط سخت با تدبیر با فداکاری، ایثار و از خودگذشتگی کارها را انجام دهیم.

امروز می بینیم ماموران نیروی انتظامی علی رغم کاستی ها و مشکلات در برخورد با تبهکاران و مجرمان از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند و با از جان گذشتگی امنیت را به جامعه برگردانده ، اموال مسروقه را به مال باختگان مسترد کرده و با سارقان به عنف قاطعانه برخورد می کنند.

اگر کسی با وجود شرایط سخت به وظیفه خود عمل کرده و در خدمتگزاری به مردم از کوچکترین تلاش و کوششی دریغ نکند چنین شخصی به صفات خدایی نایل می شود و چه زیباست کسی به صفات خداوند و به کمال و آرامش برسد.

استاندار اصفهان در ادامه ضمن تبریک انتصاب سرهنگ محمدرضا هاشمی فر به عنوان جانشین جدید فرماندهی انتظامی استان اصفهان از زحمات و تلاش های سرهنگ حسی حسین زاده جانشین سابق این فرماندهی تقدیر کرد.

 رشد رضایتمندی مردم اصفهان از پلیس

سردار محمدرضا میرحیدری فرمانده انتظامی استان اصفهان ، نیز در این جلسه ضمن تبریک هفته دولت به کارکنان دولت و همه خدمتگزاران نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: بحمدالله مدیریت خوب استاندار ، معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری و هم افزایی ، همگرایی و همدلی دستگاه ها باعث شده که امروز شرایط بسیار مطلوبی را در استان اصفهان شاهد باشیم.

امروز همگرایی بین دستگاه های امنیتی باعث شده که با تمام توان و قوا در جهت حراست از نظام ، انقلاب و مردم عزیز آماده باشند و بحمد الله در حوزه امنیت در قالب شاخص ها بین استان های هم تراز خود از یک شرایط مطلوبی برخوردار هستیم و در کنترل جرایم هم اقدامات خوبی صورت گرفته است.

در ۵ ماهه امسال ۲ میلیون و ۷۵ هزار و ۳۰۸ تماس با سامانه مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ این فرماندهی برقرار شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۲ درصد رشد دارد و نشان می دهد که مردم به پلیس خدمتگزار خود اعتماد بالایی دارند.

۸۰۴ هزار و ۲۷۹ مورد از تماس ها منجر به اجرای عملیات و حضور ماموران در صحنه شده است، این میزان انجام ماموریت در ۵ ماه از حجم بالای پلیس استان را در خدمتگزاری به مردم حکایت دارد.

ضمن تشکر از زحمات و تلاش های عقیدتی سیاسی، حفاظت اطلاعات و بازرسی این فرماندهی، مجموعه این یگان ها امروز با تمام وجود در حال برخورد با اشکالاتی هستند که باعث کاهش اعتبار پلیس می شود.

براساس تماس های مردمی که با سامانه ۱۹۷ برقرار شده استدر ۵ ماهه امسال ۱۳ درصد انتقادات و ۱۷ درصد شکایات از عملکرد کارکنان کاهش پیدا کرده است.

تماس های تقدیر از عملکرد کارکنان نیز در این مدت ۴ درصد افزایش پیدا کرده است ، مجموع این آمارها نشان می دهند که الحمد الله رضایتمندی مردم از پلیس اصفهان روبه افزایش است و جا دارد از سردار معصوم بیگی که پیش از این فرماندهی انتظامی استان را برعهده داشتند و همچنین از دستگاه های نظارتی پلیس استان تشکر کنم که تلاش آنها در بهبود شرایط پلیس استان تاثیر زیادی داشته است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=1491
  • ارسال توسط :
  • منبع : معاونت اجتماعي فرماندهي انتظامي استان اصفهان
  • 310 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.