• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
9
اکبر تقیان:

سبک های کاراته استان اصفهان ارزیابی و سطح بندی می شوند

  • کد خبر : 4624
  • ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۴
سبک های کاراته استان اصفهان ارزیابی و سطح بندی می شوند
استاداکبر تقیان مسئول کمیته امور سبک های هیئت کاراته استان اصفهان گفت: کسانی که می خواهند سبک جدیدی در استان وارد کنند، چارچوب ها و برنامه های مشخصی دارند که بایستی مطابق آن عمل نماید تا بتوانند سبکی را در استان راه اندازی نمایند.

اکبر تقیان مسئول کمیته امور سبک ها هیئت کاراته استان اصفهان در گفتگو با ریاح گفت: سبک های زیادی دراستان اصفهان داریم که سعی کردیم وحدت رویه ایجاد شود.

رئیس اسبق هیئت کاراته استان ضمن اشاره به نبود آئین نامه برای سبک ها افزود: با برگزاری بیش از پانزده جلسه در کمیته امور سبک ها،  با حضور اساتید بسیار مجرب از جمله: استاد هرمزان، استاد مردانی و استاد باقری و بقیه دوستان که عضو این کمیته هستند یک آیین نامه تنظیم کردیم و بعد از ۱۵ جلسه موارد کارشناسی شده این آئین نامه جمع بندی مکتوب بسیار ارزشمندی شد برای هیئت کاراته استان که شاید در آینده هم بشود این را توسعه داد و الگویی باشد برای فدراسیون کاراته کشور.

 استاد اکبر تقیان پیشکسوت کاراته با اشاره به تنظیم آئین نامه سبک ها گفت: کسانی که می خواهند سبک جدیدی در استان وارد کنند، چارچوب ها و برنامه های مشخصی دارند که بایستی مطابق آن عمل نماید تا بتوانند سبکی را در استان راه اندازی نمایند.

همچنین افزود: سبک های جدید باید بیشتر در روستاها ، بخش ها و مناطق کم برخوردار باهدف توسعه ورزش کاراته برای فعالیت برنامه ریزی کنند و پس از ارزیابی، رعایت پارامترهایی که هست  و کسب رتبه ارزیابی، مثل موارد مربوط به قهرمانی هایی استانی، کشوری ، آسیایی و جهانی که یکی از پارامترهای اصلی می باشد می توانند فعالیت خودشان را در مرکز استان هم انجام دهند.

 مسئول کمیته امور سبک ها هیئت کاراته استان اصفهان یا اشاره به این که مسئولیت ارزیابی سبک ها هم با این کمیته است تصریح کرد: مقرر شده است در طول سال سبک ها ارزیابی و ارزیابی شان توسط این کمیته جمع بندی شوند. سپس سبک های نمونه استان ، مشخص و معرفی گردند.

استاد تقیان گفت: دوره های مربیگری، داوری و طراز مربیان هم سنجیده می شود، باز جمع بندی می شود. بحث بیمه های ورزشی و سبک هایی که در این راستا زحمت بکشند همه این ها هم در نظر گرفته می شود و جمع بندی می شود و در نهایت سبک ها را سطح بندی می کند. که این یک چارچوب بسیار ارزشمند و خوبی برای کاراته استان هست. امیدواریم که ان شاء ا… تمام سبک ها و همه دوستانی که در عرصه کاراته استان زحمت می کشند با وحدت و همدلی و انسجام بتوانند در این راستا کار بکنند و در آینده برگردیم به دوران بسیار ارزشمند کاراته استان و آن ویترین قهرمانی توأم با پهلوانی را داشته باشیم.

در پایان هم یاد کنیم از استاد بزرگوار، استاد سلطانی بنیانگذار کاراته در استان و تشکر می کنم از استاد ناظریان ریاست محترم هیئت و استاد کاظمی دبیر محترم هیئت و همه رؤسای کمیته های مختلف هیئت کارته استان اصفهان که بسیار تلاشگر و دلسوز هستند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=4624

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.