• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
6
فرمانده انتظامی استان اصفهان:

حمایت پلیس اصفهان از فعالان حوزه عفاف و حجاب/ طرح «سلمان محمدی» پلیس اصفهان طرحی اقنایی و ارشادی

  • کد خبر : 6929
  • ۲۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۲
حمایت پلیس اصفهان از فعالان حوزه عفاف و حجاب/ طرح «سلمان محمدی» پلیس اصفهان طرحی اقنایی و ارشادی
فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: توسعه و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب یک وظیفه عمومی و همگانی است و پلیس اصفهان نیز تمام قد و با قاطعیت کامل از فعالان و سازمان‌های مردم‌نهاد که در زمینه عفاف و حجاب فعالیت می‌کنند حمایت می‌کند.

به گزارش ریاح، محمدرضا میرحیدری فرمانده انتظامی استان اصفهان در مراسم اختتامیه جشنواره ملی گوهر فاطمی که به صورت ویدئو کنفرانسی در سراسر کشور برگزار شد ضمن تبریک سالروز ازدواج الهی و آسمانی حضرت علی(ع) با حضرت فاطمه الزهرا(س) اظهار کرد: این جشنواره با شرکت نیروهای مسلح، وزرات دفاع و ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور در رشته‌های مختلف هنری مانند نقاشی، فیلم کوتاه و دلنوشته برگزار شد.

پس از داوری آثار برتر توسط دبیرخانه، برگزیدگان انتخاب و همزمان با روز عفاف و حجاب به میزبانی نیروی انتظامی و به صورت ویدئو کنفرانس اختتامیه جشنواره ملی گوهر فاطمی(س) در سراسر کشور برگزار و از آنان تجلیل شد.

در استان اصفهان ۵ نفر برگزیده از نیروی انتظامی، وزارت دفاع و ارتش جمهوری اسلامی ایران داشتیم که هدایایی به آنان اهدا شد.

مجموعه انتظامی استان اصفهان در طول یک سال گذشته طرح‌های مختلف عفاف و حجاب را اجرایی کرده که یکی از آن‌ها طرح «سلمان محمدی» است.

طرح «سلمان محمدی» توسط پلیس اصفهان در ۱۴ نقطه از شهر اصفهان و ۴۰ نقطه از استان با همکاری مجمع رهروان امربه معروف و نهی از منکر، روحانیون عزیز و بسیجیان غیور با هدف گسترش فرهنگ عفاف و حجاب و صیانت از جوانان اجرایی شده و ادامه دارد.

نیروی انتظامی تمام قد و با قاطعیت تمام از حامیان عفاف و حجاب و سازمان‌های مردم‌نهاد که در زمینه عفاف و حجاب فعالیت می‌کنند حمایت می‌کند.

با توجه به اینکه مردم عزیز شهر شهیدپرور اصفهان همکاری خوبی با پلیس و دیگر دستگاه‌های اجراکننده طرح‌های عفاف و حجاب داشته‌اند، طرح «سلمان محمدی» با نگاه صیانت از جوانان کشورمان به صورت اقنایی، ارشادی است و برای هدایت از جوانانی است که تحت تأثیر فرهنگ غرب قرار گرفته‌اند.

جوانان کشورمان، مهم‌ترین رکن و منابع کشور هستند و دشمن دنبال تغیر باورها و اعتقادات جوانان ما است و در صدد است که هنجارها را به ناهنجاری‌ها تبدیل کند، دشمن جوانان کشورمان را مورد هدف قرار داده که وظیفه ما صیانت از سرمایه‌های کشورمان است.

پلیس امر به معروف و نهی از منکر را از وظایف مهم خود می‌داند و اقداماتی که در راستای موضوع عفاف و حجاب انجام می‌دهد نیز نشأت گرفته از وظیفه قانونی و شرعی نیروی انتظامی است.

ترویج عفاف و حجاب در جامعه، یک وظیفه همگانی است و همه ما مسؤول هستیم این فریضه واجب الهی را توسعه و ترویج دهیم و از بی و بندباری و توسعه فرهنگ بی‌حجابی و بدحجابی پیشگیری کنیم.

فرمانده انتظامی استان اصفهان از معاونت اجتماعی این فرماندهی که نقش اساسی در برگزاری اختتامیه جشنواره ملی گوهر فاطمی داشت، تقدیر کرد و خاطرنشان ساخت: این مراسم با حضور معاون هماهنگ کننده ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در اصفهان، نماینده وزرات دفاع و خانواده معزز شهدا برگزار و از فعالان حوزه عفاف و حجاب تقدیر شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=6929

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.