• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
7
اقدام انقلابی ورزشکار

استقبال گرم فرمانده سپاه اصفهان از قهرمان وزنه‌برداری جهان/ تقدیر از اقدام انقلابی معتمدی در مقابل شیطنت زمان پخش سرود ملی

  • کد خبر : 8480
  • ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۶
استقبال گرم فرمانده سپاه اصفهان از قهرمان وزنه‌برداری جهان/ تقدیر از اقدام انقلابی معتمدی در مقابل شیطنت زمان پخش سرود ملی
مراسم استقبال از رسول معتمدی قهرمان اصفهانی تیم ملی وزنه‌برداری در مسابقات جهانی ازبکستان و همچنین یکتا جمالی، بانوی وزنه‌بردار تیم‌ملی بانوان امروز با حضور سردار مجتبی فدا، فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) برگزار شد.

به گزارش ریاح، مراسم استقبال از رسول معتمدی قهرمان اصفهانی تیم ملی وزنه‌برداری در مسابقات جهانی ازبکستان و همچنین یکتا جمالی، بانوی وزنه‌بردار تیم‌ملی بانوان امروز با حضور سردار مجتبی فدا، فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) برگزار شد.

فدا در این دیدار اظهار داشت: افتخارآفرینی این ورزشکاران را تبریک عرض می‌کنم که شیرینی این تلاش‌ها مدیون و مرهون زحمات پدران و مادران این ورزشکاران است.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) ادامه داد: ورزشکاران هم مانند شهدا که عزت، سربلندی و استقلال جمهوری اسلامی را به ارمغان آوردند تا امروز ورزشکاران بدون دغدغه و آسایش برای رسیدن به آن آرمان تلاش کنند.

وی گفت: مهم این است که پرچم مقدس جمهوری اسلامی در همه صحنه‌ها به اهتزار درآید و اهمیت دارد که ما پای‌بند به این پرچم باشید که شما ورزشکاران در عمل نشان دادید که به این موضوع پای‌بند هستید.

فدا با اشاره به موضوع پناهندگی برخی از ورزشکاران اظهار داشت: ممکن است افرادی در پی دریافت امکانات مادی فریب بخورند، اما سربلندی در طول تاریخ با افراد و انسان‌های آزاده خواهد بود.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) خطاب به ورزشکاران تصریح کرد: ممکن است در مسیر قهرمانی گاهی دچار بی‌مهری برخی نیز قرار بگیرید، اما به یاد داشته باشید که شما برای هدفی فراتر از تقدیر افراد از شما گام برداشته‌اید و زمانی که هدف عزت و استقلال کشور باشد، این موارد بی‌اهمیت خواهد شد و برای ورزشکار این رفتارها ارزشی نخواهند داشت.

وی خاطرنشان کرد: رزمندگان، جانبازان و شهدای ما در طول هشت سال دفاع مقدس نیز قهرمانانی بودند که بدون درخواست پاداش و جزا و با خلوص نیت و هدفی فراتر از موضوعات مادی به میدان رفتند و هرگز دنبال آن نبودند.

فدا افزود: در پی عدم تحقق وعده و وعید مسؤولان ناامید نباشید؛ مجموعه بسیج و سپاه خانه همه ورزشکاران است و ما با آغوش باز از ورزشکاران استقبال می‌کنیم؛ چرا که بسیج از مردم، با مردم و برای مردم است و هدف از تأسیس آن نیز کمک به انقلاب و نظام بوده است.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) با بیان اینکه دل در گرو انقلاب دارند و قلبشان برای ایران اسلامی می تپد را بسیجی می‌دانیم،گفت: هرکسی در هرجایگاهی با هر لباسی می‌تواند از عزت و اقتدار ایران دفاع کند.

وی با تقدیر از حرکات ورزشکاران اصفهانی در مسابقات جهانی وزنه‌برداری، گفت: خانم جمالی با حجابش و آقای معتمدی با عکس‌العملش هنگام پخش سرود مقدس جمهوری اسلامی از آرمان‌های نظام دفاع کردند و این خود یک کار فرهنگی است و تأثیر خود را خواهد گذاشت.

در ابتدای این دیدار رسول معتمدی، قهرمان جهان در مسابقات وزنه‌برداری ازبکستان گفت: تیم با هر شرایطی بود با همه سختی‌ها به مسابقات قهرمانی جهان اعزام شد و در سکوی نایب‌قهرمانی جهان ایستاد؛ تیم وزنه‌برداری در حال پوست‌اندازی است و میانگین سنی تیم به ۲۳ سال رسیده است.

وی بیان داشت: امید زیادی برای المپیک آینده به رشته وزنه‌برداری داریم؛ نیمی از اعضای حاضر در این رقابت‌ها برای نخستین بار بود که میدان جهانی را تجربه می‌کردند و خود من هم یکی از آن‌ها بودم.

معتمدی با اشاره به شیطنت هنگام پخش سرود کشور و پخش اشتباه آن، بیان داشت: من آن لحظه در این فکر بودم که برای اهتزار پرچم و سرود مقدس کشور به میدان رفته‌ام و این مأموریت به من داده شده بود و برای من مهم بود که سرود جمهوری اسلامی پخش شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=8480

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.