• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024
3

متعهد می شوم ادامه راه شهیدان، خدمت به مردم و رعایت انصاف و عدالت سرلوحه دولت آینده باشد

  • کد خبر : 21497
  • ۰۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۴
متعهد می شوم ادامه راه شهیدان، خدمت به مردم و رعایت انصاف و عدالت سرلوحه دولت آینده باشد
رئیس جمهور با بیان اینکه هوای نفس عامل اصلی اختلافات سیاسی است، به آموزه‌هایی از امیرمومنان(ع) اشاره کرد و خطاب به ملت ایران متعهد شد که ادامه راه شهیدان، خدمت و محبت به مردم و رعایت انصاف و عدالت و جلب حمایت و رضایتمداری مردم سرلوحه رفتار دولت آینده باشد.

به گزارش ریاح نیوز، دکتر مسعود پزشکیان رئیس جمهور در مراسم اعطای حکم تنفیذ، با گرامی‌داشت یاد معمار فقید انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره)، شهیدان سرافراز ایران اسلامی، سپهبد حاج قاسم سلیمانی، شهیدان رجایی، باهنر و آیت‌الله رئیسی، از رهبر انقلاب برای زمینه‌سازی بستر مشارکت و رقابت تفکرهای مختلف در انتخابات قدردانی کرد.

رئیس جمهور بار دیگر خود را خاک پای ملت شریف ایران خواند و گفت: ما مخاطب انتظارات تحولی همه ملت ایران و مکلف به اجرای قانون اساسی هستیم.

آقای پزشکیان افزود: مسیر تحقق سند چشم‌انداز در داخل، منطقه و جهان، تنها با اجرای سیاست‌های کلی ابلاغ شده رهبری انقلاب و قانون برنامه توسعه طی خواهد شد و این مهم، رسالت دولت چهاردهم خواهد بود.

رئیس جمهور با اشاره به هدف‌های مهم سند چشم‌انداز از جمله «جایگاه اول اقتصادی، ‌فرهنگی و علمی ایران در منطقه»، «الهام‌بخشی در دنیای اسلام» و «تعامل سازنده با جهان»، ضمن تأکید بر ارزشهای اسلامی از جمله عدالت و آزادی‌های مشروع و ایجاد ایرانی امن، مستقل و مقتدر،‌ افزود: تحقق این اهداف بسیار مهم، نیازمند دولتی توانا و اجماع در حکمرانی برای پیشرفت و توسعه است.

آقای پزشکیان همچنین با بیان اینکه هوای نفس عامل اصلی اختلافات سیاسی است، به آموزه‌هایی از امیرمومنان(ع) اشاره کرد و خطاب به ملت ایران متعهد شد که ادامه راه شهیدان، خدمت و محبت به مردم و رعایت انصاف و عدالت و جلب حمایت و رضایتمداری مردم سرلوحه رفتار دولت آینده باشد.

رئیس جمهور در ادامه، «وحدت»، «انسجام»، «همگرایی» و «قانون‌گرایی» آحاد مردم، نخبگان و مسئولان را لازمه عبور از بحران‌ها و تنگناها و پاسخ دادن به انتظارات برشمرد و از همگان خواست تا برای «اجرای سیاست همگرایی تشکیل دولت وفاق ملی» او را کمک کنند.

دکتر پزشکیان در پایان سخنانش ضمن تشکر از زحمات سرپرست ریاست جمهوری، شورای نگهبان و وزارت کشور برای برگزاری مطلوب انتخابات، از حضور آحاد مردم، نخبگان و شخصیت‌های جناح‌های مختلف سیاسی به منظور تبلور جمهوریت نظام در انتخابات قدردانی کرد.

پایان خبر/۱۱

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=21497

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.