• امروز : جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
2

مراسم شیرخوارگان نماد مظلومیت شیعه است

  • کد خبر : 21253
  • ۲۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۲
مراسم شیرخوارگان نماد مظلومیت شیعه است
مدیر هیات رزمندگان اسلام استان اصفهان گفت: همایش شیرخوارگان حسینی در ۴۲۰ مجموعه در استان اصفهان اقدام به برپایی این همایش کرده اند.

به گزارش ریاح نیوز، محمد نادرالاصلی مدیر هیات رزمندگان اسلام استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار ریاح نیوز از اصفهان، پیرامون برگزاری مراسم شیرخوارگان حسینی در حسینیه انصار الحسين علیه السلام اظهار داشت: مراسم شیرخوارگان نماد مظلومیت شیعه است. در ابتدای شهادت این مظلوم صغیر در کربلا، جهانیان در یک غم و اندوهی فرو رفتند.

وی یادآور شد: در کوران تاریخ شیعه نگذاشتند مظلومیت طفل صغیر کربلا بیان شود اما به برکت انقلاب اسلامی همایش شیرخوارگان امروز در استان اصفهان ۴۲۰ مجموعه تا این ساعت اقدام به برپایی این همایش کردند.

نادرالاصلی خاطر نشان کرد: ما هیچ همایشی را نداریم که به صورت متمرکز اینگونه رونق پیدا کرده باشد و مشخص است آبروی دو عالم حضرت علی اصغر(ع) است و امروز این افتخار شامل حال هیأت رزمندگان اسلام شد که در استان پهناور اصفهان طی سنوات گذشته که در میدان امام، چهارباغ و ۶۳ مجموعه هیأت رزمندگان در استان اصفهان این مراسم برگزار شد.

مدیر هیات رزمندگان اسلام استان اصفهان با اشاره به برکاتی که در طول برگزاری این برنامه ها و همایش شیرخوارگان به چشم می‌خورد، بیان کرد: مردم عزیز، فهیم و مادران جوان با حضور خود این معنویت را ایجاد کردند، معنویتی که برای خود و برای جامعه برکاتی دارد و برای ازدیاد نسل حضرت علی اصغر (ع) می تواند عاملی باشد و اینکه مادران جوان علی اصغرهای خودشان را نذر کنند و با نیت تحویل جامعه دهند، و من از همه ی این عزیزان و مادران و مردم عزیز و فهیم که در این همایش و برنامه ها حضور پیدا کردند، سپاسگزارم.

نادرالاصلی در پاسخ به خبرنگار ریاح نیوز در رابطه با شیوه تامین هزینه های همایش شیرخوارگان حسینی گفت: امروز این همایش‌ها با کمک خود مردم فهیم و آگاه و شهید پرور اداره می‌شود، و علیرغم همه ی هزینه ها ما شاهد این هستیم که این مراسمات به راحتی برگزار می‌شود بدون اینکه دغدغه ای برای برگزار کنندگان داشته باشد.

وی با بیان مظلومیت های کودکان غزه تصریح کرد: این روزها که ما در حال سپری کردن آن هستیم، شاهد شهادت کودکان و شیرخوارگان فراوانی در غزه هستیم، و این اولین محرمی است که ما داریم در غم و اندوه کوکان غزه نیز گریه و ناله می کنیم، و شاهد اندوه مردم از این جنایات هستیم.

وی در پایان گفتگو با خبرنگار ریاح نیوز اظهار داشت: امیدوارم این محرم آخرین محرمی باشد که در غیبت بقیه الله الاعظم سپری می کنیم و آخرین محرمی باشد که اسراییل خبیث اینگونه بی‌رحمانه و بدون رعایت هیچ ارزشی این مردم قهرمان را به شهادت می‌رساند.

مدیر هیات رزمندگان اسلام استان اصفهان با مردم غزه اعلام وفاداری کرد و گفت: امروز جای شهید رئیسی و همراهانشان و شهید سلیمانی نیز خالی است که در این عرصه در سال گذشته فعالیت داشتند و امیدوارم ما را هم به خیل شهدا برسانند.
پایان خبر/۱۱

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=21253

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.