• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 22 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
5
دبیر اجرایی سومین المپیاد ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر کشور:

آغاز سومین دوره المپیاد ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر کشور از ۲۹ مرداد در اصفهان

  • کد خبر : 10169
  • ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۹:۵۸
آغاز سومین دوره المپیاد ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر کشور از ۲۹ مرداد در اصفهان
دبیر اجرایی سومین المپیاد ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر کشور گفت: این المپیاد از تاریخ ۲۹ مرداد تا ۶ شهریور ماه با حضور دانشجویان دختر و پسر به میزبانی دانشگاه صنعتی و اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش ریاح، مهدی کارگرفرد، دبیر اجرایی سومین المپیاد ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر کشور با بیان اینکه این دوره المپیاد از تاریخ ۲۹ مرداد تا ۶ شهریور ماه به میزبانی دانشگاه صنعتی و اصفهان برگزار می‌شود، اظهار کرد: تمام کمیته‌ها و مسائل سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مهیا است.

وی با بیان اینکه این دوره از المپیاد در هفت رشته برگزار می‌شود، ادامه داد: والیبال، تنیس روی میز، بدمینتون، دو و میدانی، شطرنج و شنا هفت رشته‌ای است که دختران و پسران دانشجو در آن‌ها به رقابت می‌پردازند.

کارگرفرد در خصوص محل برگزاری و تعداد شرکت‌کنندگان سومین دوره این المپیاد گفت: مسابقات دختران در دانشگاه اصفهان و پسران نیز در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار خواهد شد، همچنین پیش‌بینی می‌کنیم حدود ۸۰۰ نفر از دختران و هزار نفر از پسران در این دوره از المپیاد شرکت کنند، سامانه تا ۲۷ مرداد ماه برای ثبت نام باز است.

دبیر اجرایی سومین المپیاد دانشجویان شاهد وایثارگر با اشاره به تاریخ برگزاری افتتاحیه المپیاد تصریح کرد: ۳۰ مرداد ماه از ساعت ۳ و نیم بعد از ظهر مراسم افتتاحیه با حضور مسوولان کشور، استان و رووسای دانشگاه‌ها در دانشگاه صنعتی اصفهان و از ساعت ۶ عصر در دانشگاه اصفهان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به این که در دو مرحله پذیرای دانشجویان ورزشکار هستیم، ادامه داد: ورود رشته‌های تیمی والیبال، فوتسال، تنیس روی میز و یک رشته انفرادی ۲۹ مرداد ماه است که فوتسال و والیبال تا ۵ شهریور ادامه خواهد داشت.

کارگر فرد در همین خصوص خاطر نشان کرد: رقابت‌های تنیس روی میز و دو و میدانی ۳ شهریور ماه پایان خواهد یافت، شطرنج، شنا و بدمینتون ورود تیم‌ها ۳ شهریور ماه و خروج ۶ شهریور ماه است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=10169

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.