• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
3
پیشوای ارامنه اصفهان و جنوب ایران در دیدار فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت:

۳ خصلت مهم پلیس ایران: اقتدار، توانایی و حس برادری با شهروندان

  • کد خبر : 3700
  • ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۹:۲۶
۳ خصلت مهم پلیس ایران: اقتدار، توانایی و حس برادری با شهروندان
پیشوای ارامنه جنوب ایران با قدردانی از زحمات و تلاش های نیروی انتظامی در حفظ امنیت مردم، اقتدار، توانایی و حس برادری با شهروندان را 3 خصلت مهم این نیرو عنوان کرد.

به گزارش ریاح، اُسقف سیپان کاشجیان پیشوای ارامنه اصفهان و جنوب ایران در دیدار سردار محمدرضا میرحیدری فرمانده انتظامی استان اصفهان، بیان داشت: حضور فرماندهان بلند پایه پلیس به منظور تبریک سال نو میلادی برای ما باعث خوشحالی و افتخار است.

امسال به احترام کادر درمانی و جلوگیری از همه گیری کرونا تمام مراسم ها و برنامه هایی که برای عید میلاد حضرت عیسی مسیح (ع) و سال نو میلادی تدارک دیده شده بود لغو شدند، گفت: با این وجود باز هم تعداد زیادی از مردم در اطراف کلیسای وانک جمع شدند که ماموران پلیس هوشمندانه این تجمعات را مدیریت کردند.

معمولاً در کشور های دیگر هر زمان، تجمعی صورت می گیرد نیروهای پلیس دچار اضطراب و تشویش می شوند ولی در کشور ایران هر وقت جمعیت زیادی برای عید سال نو جمع می شوند هم خیال ما راحت است که در امنیت کامل هستیم و هم می دانیم پلیس با آرامش و کاردانی اوضاع را مدیریت می کند.

نیروهای پلیس ایران ثابت کرده که خدمات خود به شهروندان را به صورت صد درصدی و کامل ارائه می کند و هیچ تفاوتی بین مردم مسلمان، پیروان دیگران ادیان و اقلیت های مذهبی قائل نیست و جامعه ارامنه ایران همیشه قدردان زحمات و تلاش های نیروهای پلیس هستند.

اقتدار، توانایی و حس برادری نسبت به شهروندان ۳ خصلت بسیار مهمی است که  در نیروهای پلیس ایران وجود دارد، امروز فرصت مغتنمی است تا تشکر  ویژه ای از فرماندهان پلیس و همه عزیزانی که در حفظ امنیت کشور تلاش می کنند داشته باشم.

با توجه به تلاش بی نظیر نظام جمهوری اسلامی ایران در زمینه صیانت مردم در برابر ویروس کرونا، من خود شاهد بودم که کادر درمانی، پلیس و دیگر دستگاه ها چگونه در زمینه حفظ مقررات جلوگیری از گسترش همه گیری کرونا تلاش می کردند تا شهروندان در امنیت و سلامت باشند که این تلاش ها جای قدردانی دارد.

پیشوای ارامنه جنوب ایران با آرزوی سلامتی برای پزشکان، پرستاران، نیروهای نظامی و انتظامی و شفای عاجل بیماران کرونایی خاطر نشان کرد: مطمئنم که با دعای خیر مردم ایران به ویژه دعای خیری که مقام معظم رهبری دارند، در سال جدید میلادی بتوانیم به  بیماری کرونا فائق آمده و ان شاء الله به زندگی عادی خود در صحت و سلامت کامل برگردیم.

سردار محمدرضا میرحیدری فرمانده انتظامی استان اصفهان نیز در این دیدار ضمن تبریک میلاد حضرت عیسی مسیح (ع) و آغاز سال نو میلادی گفت: تجربه به ما نشان داده که جامعه ارامنه استان همواره شهروندانی قانونمند هستند و به حقوق دیگران احترام می گذارند.

در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همه اقوام و ادیان و مذاهب مختلف با اطمینان در امنیت کامل به سر می برند، چتر امنیت پلیس بر سر همه مردم ایران گسترده است و ناجا هیچ تفاوتی بین مردم ارامنه با دیگر شهروندان قائل نیست.

همبستگی اقوام و پیروان ادیان مختلف درکشور ایران، باعث اتحاد، یکپارچگی و انسجام ملی است و این موضوع باعث شده علی رغم اینکه دولت آمریکا هر زمان اعلام می کند تحریم هایش باعث از پا در آمدن ملت ایران می شود اما می بینیم که نقشه اش نقش بر آب می شود و این ملت همواره مقاوم ایستاده و عزتمندانه به راه خود ادامه می دهد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=3700
  • ارسال توسط :
  • منبع : معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان
  • 170 بازدید
  • بدون دیدگاه

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.