• امروز : شنبه - ۱۷ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 4 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Saturday - 7 September - 2024
3

 مردم با حضور خود پای صندوق‌های رأی افتخار ملی را خلق کردند

  • کد خبر : 21196
  • ۱۶ تیر ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۳
 مردم با حضور خود پای صندوق‌های رأی افتخار ملی را خلق کردند
شهردار اصفهان گفت: امیدواریم رئیس‌جمهور منتخب با تشکیل کابینه قوی خود بتواند امیدهایی که در مردم ایجاد شده است را تقویت کند و شاهد موفقیت روزافزون دولت جدید و افزایش امید و اعتماد در مردم باشیم.

به گزارش ریاح نیوز،  علی قاسم‌زاده امروز شنبه شانزدهم تیر اظهار کرد: به‌عنوان یک شهروند از رسانه ملی قدردانی می‌کنم، زیرا در این دوره انتخابات ریاست‌جمهوری نقش ویژه‌ای در شورآفرینی، رعایت انصاف و عدالت داشت و فکر می‌کنم این دوره یکی از بهترین دوره‌های حضور رسانه در عرصه انتخابات و ایجاد ظرفیت و زمینه برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بود.

وی ضمن قدردانی از حضور شهروندان پای صندوق‌های رأی افزود: مردم با حضور خود پای صندوق‌های رأی افتخار ملی را خلق کردند.

شهردار اصفهان ضمن تبریک به رئیس‌جمهور منتخب مردم تاکید کرد: امیدواریم رئیس‌جمهور جدید با تشکیل کابینه قوی خود بتواند امیدهایی که در مردم ایجاد شده است را تقویت کند و شاهد موفقیت روزافزون دولت جدید و افزایش امید و اعتماد در مردم باشیم.

قاسم‌زاده گفت: شهر اصفهان در حوزه ترافیک و حمل‌ونقل، آرام آرام به سمت ازدحام تردد خودروها در خیابان‌ها پیش رفته است.

وی با بیان اینکه یکی از گلایه‌های شهروندان افزایش ترافیک خیابان‌ها و معابر شهر است، ادامه داد: تلاش کردیم با کمک پلیس راهور این مشکل را رفع کنیم، در این راستا از شهروندان تقاضا می‌شود که در رفت‌و آمد توقف نداشته باشند و در مسیر عبورو مرور معطلی ایجاد نکنند.

شهردار اصفهان با بیان اینکه پارک دوبل یکی از علت‌های اصلی کندی ترافیک در این کلان‌شهر است، خاطرنشان کرد: پارک دوبل خودروها در بعضی از محورهای اصلی شهر موجب افزایش ترافیک و اخلال در شهر می‌شود، همچنین در راستای رفع این مشکل، تلاش کردیم پارکینگ‌های در معابر اصلی شهر احداث کنیم.

قاسم‌زاده گفت: بخشی از مشکل ترافیک شهر با ایجاد پارکینگ رفع می‌شود و بخش عمده آن مربوط به مسائل فرهنگی است.

وی با بیان اینکه پارک دوبل در شهر اخلال ایجاد می‌کند، افزود: بعضی مواقع شاهد پارک دوبل خودروها در اطراف پارکینگ‌های عمومی هستیم.

شهردار اصفهان با اشاره به برگزاری جلسات متعدد با پلیس راهور تاکید کرد: با توجه به گسترش ترافیک شهر مقرر شد نظارت تصویری شهر را گسترش دهیم و یک مرکز مانیتورینگ برای پلیس راهور فعال شود تا به سمت ثبت تخلفات و اعمال قانون در لحظه حرکت کنیم.

قاسم‌زاده گفت: زیرساخت‌های گسترش نظارت تصویری در حال تکمیل است و سامانه ارسال پیامک جریمه به‌زودی فعال خواهد شد.

قاسم‌زاده با بیان اینکه کاهش ترافیک موجب کاهش آلایندگی می‌شود، گفت: امیدواریم با کمک شهروندان بتوانیم سرعت افزایش ترافیک و حجم آلایندگی شهر را کاهش دهیم، در این راستا پلیس راهور در حال تجهیز و خودروها و موتورسیکلت‌های ثبت تخلف هوشمند نیز در حال فعال شدن است.

وی با بیان اینکه امیدواریم تخلفی برای شهروندان با فرهنگ این کلان‌شهر صورت نگیرد، ادامه داد: تلاش می‌کنیم مشکل پارکینگ‌ها را رفع کنیم و پارکینگ‌ها را در نقاط پرترافیک توسعه دهیم، همچنین از شهروندان نیز تقاضا می‌شود حتی برای یک لحظه کنار معابر اصلی توقف نکنند.

شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: اراده شهروندان بسیار مهم است؛ آن‌ها باید اراده کنند تا مشکل افزایش ترافیک شهر رفع شود.

پایان خبر/۱۱

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=21196

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.