• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 13 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
4

محور اصلی حکومت اسلامی عدالت است

  • کد خبر : 22019
  • ۰۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۶
محور اصلی حکومت اسلامی عدالت است
امام جمعه شهر چرمهین گفت: محور اصلی حکومت اسلامی عدالت است، اگر ما در حکومت اسلامی ناعادلانه رفتار کنیم و تبعیض قائل شویم مردم نسبت به دین بی تفاوت خواهند شد.

به گزارش ریاح نیوز، حجت الاسلام والمسلمین مجید قاسمی امام جمعه چرمهین در خطبه های نماز جمعه امروز جمعه نهم شهریورماه با اشاره به دیدار هئیت دولت با رهبر معظم انقلاب در هفته دولت اظهار کرد: در این دیدار مانند بقیه دیدارهای رهبری مسئله عدالت جایش خالی نماند و ایشان فرمودند: از بیّنات نظام اسلامی عدالت است و تاکید کردند در انجام هر کاری پیوست عدالت را داشته باشد.

وی افزود: یک واقعیتی است که امروز مردم به خصوص نسل جوان ما از بی عدالتی و تبعیض گله مند هستند.

قاسمی تصریح کرد: محور اصلی حکومت اسلامی عدالت است، یعنی حکومت اسلامی بدون عدالت اصلا معنایی ندارد اگر ما در حکومت اسلامی ناعادلانه رفتار کنیم و تبعیض در حکومت اسلامی باشد مردم نسبت به دین بی تفاوت خواهند شد.

خطیب نماز جمعه شهر چرمهین اظهار داشت: بی عدالتی ها است که مردم را رنج می دهد، یک جوان می‌خواهد وام ازدواج بگیرد چقدر باید ضامن ببرد و چقدر باید برود و بیاید، بعد می شنود که فلان شخص چند هزار میلیارد اختلاس کرد این ها مردم را رنجیده خاطر می‌کند، چرا این بی عدالتی ها !! چرا تبعیض ها !!

وی در رابطه با مدیران و نماینده های مجلس عنوان داشت: نماینده های مجلس باید شفاف عمل کنند و بگویند در مجلس چه می‌گیرند، حقوقشان چقدر است؟

قاسمی در ادامه گفت: چرا باید در مجلس غذایی که نماینده مصرف می‌کند با کارمندان مجلس متفاوت باشد، این ها همه بی عدالت هایی است که ضربه زده و ضربه می‌زند، اگر می‌خواهیم مردم دلبستگیشان نسبت به نظام بیشتر شود باید ما مسئولین سعی کنیم عدالت را جاری کنیم.

امام جمعه شهر چرمهین در رابطه با دولت چهاردهم نیز تصریح کرد: بازگشت به عقب و تلاش برای اجرای نسخه هایی که دوره های قبل امتحانش را پس داده و نتوانسته گره از مشکلات اقتصادی مردم باز بکند به صلاح نیست؛ این منجر به معطلی ظرفیت های کشور و شرطی شدن اقتصاد می شود.

وی عنوان کرد: راه حل مشکلات اقتصادی از تهران است و در داخل کشور؛ نه نسخه های دست ساز غربی ها.

قاسمی گفت: انتظار این است که نقطه ثقل دولت چهاردهم درون گرایی با نگرش به برون باشد در چهارچوب اقتصاد مقاومتی.

پایان خبر/۱۱

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=22019

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.