• امروز : شنبه - ۱۷ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 4 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Saturday - 7 September - 2024
3

محمد محبوب ترین اسم در انگلستان

  • کد خبر : 21387
  • ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۵
محمد محبوب ترین اسم در انگلستان
فهرست منتشرشده از محبوب‌ترین نام‌های انتخابی برای نوزادان تازه متولدشده در سراسر اروپا حقایق جالبی را درباره تغییرات افکار و فرهنگ‌ها در طول زمان نشان می‌دهد. برای مثال نتایج حاکی از آن است که محبوب‌ترین نام پسرانه در انگلستان «محمد» است.

به گزارش ریاح نیوز، محبوبیت بعضی از نام‌ها در سراسر دنیا تحت‌تأثیر فیلم‌ها، خانواده‌های سلطنتی و موسیقی قرار می‌گیرد و به صورت دوره‌ای محبوب می‌شود، بعضی والدین نیز به‌دنبال علایق تاریخی خود نام‌هایی را برای نوزادان برمی‌گزینند و عده‌ای نام بزرگان و عزیزان خود را برای طفل انتخاب می‌کنند. فهرست منتشرشده از محبوب‌ترین نام‌های انتخابی برای نوزادان تازه متولدشده در سراسر اروپا حقایق جالبی را درباره تغییرات افکار و فرهنگ‌ها در طول زمان نشان می‌دهد.

رتبه‌بندی محبوب‌ترین نام‌های انتخابی در فرانسه برای کودکان متولدشده در سال گذشته نشان می‌دهد فرانسوی‌ها طی سال‌های اخیر تمایل بالایی نسبت به احیای نام‌های قدیمی از خود نشان داده‌اند. در این میان مادلین، نام دخترانه محبوب دهه ۱۹۱۰ و لوسین نام پسرانه محبوب دهه ۱۹۰۰ تا ۱۹۲۰ در سال جاری پیشتاز بوده است. لوئیز، جید، آمبره برای دختران و گابریل، لئو و رافائل برای پسران دیگر اسامی لیست هستند.

محمد، پرطرفدارترین اسم در بریتانیا

محبوب‌ترین نام‌های نوزاد در اسپانیا که تأثیر مستقیمی از فرهنگ و سنت خود در انتخاب نام می‌گیرد، برای دختران لوسیا، پس از آن سوفیا، مارتینا، ماریا و پائولا و محبوب‌ترین نام‌های هوگو، متئو، لوکاس، لئو و مارکوس پسران است.

در آلمان سوفیا با اختلاف کمی از امیلیا به‌عنوان محبوب‌ترین نام دخترانه پیشی گرفت و نوآ (نوح) برای پنجمین سال متوالی محبوب‌ترین نام پسرانه بود. اما، میا و هانا دیگر نام‌های دخترانه و لئون، پل، امیل و لوکا نام‌های مورد علاقه پسرانه این کشور بودند.

روند نام‌گذاری نوزادان در ایتالیا نیز به سمت نام‌های کلاسیک کشیده شده است و برای دختران، سوفیا، آرورا، جولیا، ژینورا و ویتوریا نام‌های برتر را تشکیل می‌دهند و برای پسران لئوناردو، فرانچسکو، توماسو، ادواردو و الساندرو محبوب‌ترین هستند.

محمد، پرطرفدارترین اسم در بریتانیا

فهرست محبوب‌ترین نام‌های نوزادان بریتانیا حاکی از بازگشت پیروزمندانه نام کلاسیک اولیویا به صدر نام‌های انتخابی برای دختران به‌عنوان نامی رایج در قرن سیزدهم و پس از آن آملیا، ایسلا، لیلی و آوا است. اولیویا در سال گذشته محبوب‌ترین نام نوزادان زن در ایالات متحده نیز بود.

محبوب‌ترین نام پسرانه در این کشور محمد اعلام شده که محبوب‌ترین نام در جهان نیز هست. پس از محمد نیز نوآ (نوح)، تئو، اولیور و آرتور، نام‌های برگزیده هستند.

پایان خبر/۱۱

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=21387

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.