• امروز : جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
6

حضور حداکثری مردم در انتخابات راه رئیس‌جمهور شهید را ادامه‌دار خواهد کرد

  • کد خبر : 20929
  • ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۳
حضور حداکثری مردم در انتخابات راه رئیس‌جمهور شهید را ادامه‌دار خواهد کرد
نماینده مردم شاهین‌دژ و تکاب در مجلس گفت: اطمینان دارم مردم و مسئولان به فرامین مقام معظم رهبری گوش فرا خواهند داد و با حضور حداکثری مردم در انتخابات، راه رئیس جمهور شهید ادامه پیدا خواهد کرد.

به گزارش ریاح نیوز، حجت الاسلام محمد میرزایی نماینده مردم شاهین‌دژ و تکاب در مجلس دوازدهم با تاکید بر لزوم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو اظهار داشت: در حال حاضر یکی از شرایط حساس و تاریخی را در کشور تجربه می‌کنیم. از سوی دیگر رئیس جمهور عزیز کشورمان به شهادت رسیده است و ادامه راه ایشان مستلزم حضور جدی تر مردم در عرصه مشارکت است. بنابراین لازم است تا هم مردم و هم مسئولان به میدان بیایند و کسی را به عنوان رئیس جمهور چهاردهم انتخاب کنند که بیشترین شباهت را به مقام معظم رهبری داشته باشد.

وی ادامه داد: اگر ملاحظه کنیم زیر مجموعه‌های رهبر انقلاب مانند نیروهای مسلح در عرصه‌های گوناگون مانند عرصه دفاعی به توفیقات و دستاوردهای خوبی دست پیدا کرده‌اند. علت این موضوع مدیریت صحیح، نظارت و پیگیری‌های مداوم و موثر رهبر معظم انقلاب است. اما اقتصاد و معیشت مردم در اختیار دولت است و دولت وظیفه دارد با در اختیار گرفتن مدیران و صاحب نظران این وضعیت را بهبود بخشد.

نماینده مردم شاهین‌دژ – تکاب در مجلس دوازدهم در پایان یادآور شد: با توجه به اینکه پس از انتخابات ریاست جمهوری اکثر مدیران و مسئولان تغییر خواهند کرد، لازمه روی کار آمدن مدیران کارآمد حضور موثر مردم در انتخابات و انتخاب بهترین فرد برای کرسی ریاست جمهوری کشور است. از سوی دیگر رهبر انقلاب شعار سال را جهش تولید با مشارکت مردم دانسته‌اند و این نشان می‌دهد تا مردم در صحنه حاضر نشوند، مشکلات حل نخواهد شد.

میرزایی در پایان گفت: بخشی از مشکلات اقتصادی کشور به دلیل تحریم‌ها و بخشی دیگر به دلیل ضعف در برنامه‌های اقتصادی مدیران کشور است، به همین دلیل مردم از این وضعیت گله دارند. اما با این وجود اطمینان دارم مردم و مسئولان به فرامین مقام معظم رهبری گوش فرا خواهند داد و با حضور حداکثری مردم در انتخابات، راه رئیس جمهور شهید ادامه پیدا خواهد کرد.

پایان خبر/۱۱

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=20929

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.