• امروز : جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
3

ایران نمی‌خواهد وارد جنگ شود

  • کد خبر : 22373
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۱
ایران نمی‌خواهد وارد جنگ شود
معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گفت: جمهوری اسلامی نمی‌خواهد وارد جنگ شود و اگر عملیاتی را هم انجام دادیم در قبال حملات اسرائیل بود و به آنها گفته شد این عملیات‌ها جواب حملات آنها بود و دیگر حمله ای نخواهیم داشت مگر این که دوباره اسرائیل پایش را از گلیمش دراز کند.

به گزارش ریاح نیوز، سردار ایرج مسجدی معاون هماهنگ کننده سپاه قدس در پانزدهمین نشست هم اندیشی مدیران هیئات رزمندگان اسلام مراکز استانها اظهار کرد: بعد از عملیات طوفان الاقصی آمریکایی ها و صهیونیست ها به این نتیجه رسیدند که این آمادگی نیروی مقاومت حیات آنان را به خطر انداخته است و به همین جهت به این جنگ می گویند جنگ حیات.

وی افزود: جمله ای که رهبر معظم انقلاب فرمودند: شکست غیر قابل ترمیم همین است که امروز آنها متوجه شده اند این جنگ برای آنها حیاتی است و شکست سختی خورده اند و می خواهند آبروی خودشان را حفظ کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس اظهار داشت: مخازن آمریکا بدون شمارش باز شد و بدون محدودیت، فرماندهان آمریکایی در تل‌آویو مستقر شدند و فرماندهی جنگ رو به دست گرفتند چون می دانستند که حیات اسرائیل به صورت جدی به خطر افتاده است.

وی تاکید کرد: اعتقاد جریان صهیونیستی این است که خط مقدم مسلمان ها که مقاومت و فلسطین است قتلشان واجب است و بر همین اعتقاد می گویند بچه چون فردا بزرگ می شود و می شود نیروی مقاومت باید همین الان او را بکشند زنان را بکشیم چون اینها همین هایی هستند که این فرزندان را به دنیا می آورند پس باید آنان را هم کشت.

مسجدی در ادامه گفت: از نگاه ایدئولوژی صهیونیست همه اینها خانه و خانواده، زن و فرزند باید کشته شوند تا دیگر مقاومت وجود نداشته باشد.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس عنوان داشت: اسرائیل و آمریکا می گویند حماس و مقاومت و حزب الله را باید از بین ببریم و اسرائیل را خط مقدم قرار دادند.

وی بیان داشت: آنها می گویند اگر دستان ایران را از مقاومت کوتاه کنیم دست جمهوری اسلامی کوتاه می شود و دیگر اینقدر قدرت نمایی نمی کند.

مسجدی گفت: مشکلی که آمریکایی ها دارند این است که به اسرائیل می گویند تو گفتی دوماهه این جنگ را تمام می کنم الان یک سال و نیم گذشته و بجز کشت و کشتار یک مشت زن و بچه کار دیگری انجام نداده ای.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس افزود: با همه این مشکلات یک خانواده فلسطینی پایش را این خاک بیرون نگذاشت چون گفتند بچه های ما میجنگند و صهیونیست می خواهدد که ما برویم و ما نمی‌گذاریم اسرائیل به این خواسته اش برسد و می مانیم.

وی اظهار کرد: حماس می گوید تا زمانی که شرایط ما را نپذیرند ما هیچ آتش بسی را نمی پذیریم.

مسجدی گفت: اسرائیل به همین جهت به فکر انتقام از حزب الله افتاد و اینجا بود که به لبنان حمله کرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس تصریح کرد: جریان صهیونیستی بیست سال است که در حال کار اطلاعاتی است از حزب الله تا آنان را بشناسند و در موقع خودش استفاده کنند.

وی عنوان داشت: امروز به سرعت حزب‌الله بازسازی شده است و به هیچ وجه نگرانی وجود ندارد زیرا حزب الله از قبل خودش را برای همه چیز آماده کرده بود و با بازسازی مجدد دوباره آماده جنگ شده است .

مسجدی با بیان این که مقاومت از سنگ و دمپایی رسیده به یک قدرت بالنده موشکی و توانمندی بزرگ گفت: جبهه مقاومت بیش از یک سال است که با بزرگترین قدرت های دنیا دست و پنجه نرم می کند.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس بیان داشت: اگر آمریکایی ها در میدان نبودند فقط فلسطینی ها اسرائیل را از صحنه روزگار پاک کرده بودند.

وی در ادامه افزود: آمریکایی ها و اسرائیلی ها می دانند که جنگ با حزب الله سخت تر و پیچیده تر از جنگ با حماس است زیرا نه از جنگ می ترسند و نه از شهادت.

مسجدی با بیان این که حماس و حزب الله و مقاومت از ما نمی خواهند که ما وارد جنگ شویم اظهار داشت: آنها فقط از ما می خواهند که حمایتشان کنیم نظر رهبر انقلاب هم این نیست که ما وارد جنگ شویم.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس تاکید کرد: آنها می گویند جمهوری اسلامی ایران اردوگاه، قرارگاه و خیمه گاه اصلی جبهه مقاومت است و نباید به این خیمه گاه آسیبی برسد بنابراین ما از ایران فقط حمایت می خواهیم.

وی گفت : جمهوری اسلامی نمی‌خواهد وارد جنگ شود و اگر عملیاتی را هم انجام دادیم در قبال حملات اسرائیل بود و به آنها گفته شد این عملیات‌ها جواب حملات آنها بود و دیگر حمله ای نخواهیم داشت مگر این که دوباره اسرائیل پایش را از گلیمش دراز کند.

مسجدی تصریح کرد: امروز نباید از رهبر معظم انقلاب جلوتر یا عقب تر بیفتیم چون برخی می گویند چرا جواب نمی دهید یا مداخله نمی کنید به آنها می گوییم نظر رهبری و جمهوری اسلامی ایران نیست پس پشت سر ولایت فقیه حرکت کنید و از ایشان جلو نزنید.

پایان خبر/۱۱

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=22373

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.