• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 13 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
2

جمع آوری ۲۵۰ سوژه در کارگروه رویدادها و خلق آثار هنری کنگره ملی شهدا

  • کد خبر : 22062
  • ۱۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۷
جمع آوری ۲۵۰ سوژه در کارگروه رویدادها و خلق آثار هنری کنگره ملی شهدا
دبیرکارگروه رویداد ها و خلق آثار هنری کنگره ملی بزرگداشت ۲۴۰۰۰ شهید استان اصفهان گفت: اولین نکته‌ای که وجود داشت این بود که ما بتوانیم سوژه‌هایی که قله‌های افتخار استان اصفهان شامل شهیدان و شهید پروران را نشان می‌داد جمع آوری کنیم و نزدیک به ۲۵۰ سوژه جمع آوری شد؛ سوژه‌هایی که هرکدام به نحوی تبیینگر سیره شهدای عالم مقام استان اصفهان باشد.

علیرضا عسگری‌زاده دبیرکارگروه رویدادها و خلق آثار هنری کنگره ملی بزرگداشت ۲۴۰۰۰ شهید استان اصفهان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ریاح نیوز اظهار کرد : باتوجه به فضایی که برای بزرگداشت ۲۴۰۰۰ شهید استان اصفهان از سال‌های قبل ترسیم شد یکی از کارگروه‌ها، کارگروه رویدادها و خلق آثار هنری بود.

وی افزود: اولین نکته‌ای که وجود داشت این بود که ما بتوانیم سوژه‌هایی که قله‌های افتخار استان اصفهان شامل شهیدان و شهید پروران را نشان می‌داد جمع آوری کنیم و نزدیک به ۲۵۰ سوژه جمع آوری شد؛ سوژه‌هایی که هرکدام به نحوی تبیینگر سیره شهدای عالم مقام استان اصفهان باشد.

عسگری زاده تصریح کرد: بعد از این اتفاقات، برنامه‌ریزی برای تولید عرصه‌ی فیلم بود که در عرصه ی فیلم ما چند بعد داشتیم. یک بعد آثار فیلم سینمایی بلند بود که چهار فیلمنامه آماده شده و در صورتی که منابع مالی ایجاد شود تولید خواهد شد.

دبیرکارگروه رویداد ها و خلق آثار هنری کنگره ملی بزرگداشت ۲۴۰۰۰ شهید استان اصفهان ادامه داد: موضوع دوم فیلم کوتاه و فیلم مستند بود که یکسری تولیدات داریم با احتساب نماهنگ‌های فاخر حدود ۵۸ اثر تا به اکنون تولید شده و ۲۴ اثردیگر هم درحال تولید می‌باشد.

وی عنوان داشت: در حوزه‌ی فیلم مستند و فیلم کوتاه عرصه‌ی دیگری که دیده شده عرصه‌ی تجسمی است که این عرصه شامل خوشنویسی، نگارگری، تهذیب، گل و مرغ هنرهای سنتی و… است در همین راستا یک جشنواره در حال اجراست به نام جشنواده ۲۴۰۰۰ نقش که این جشنواره هم دو بعد دارد.

عسگری زاده در ادامه گفت: این جشنواره یک محور رقابتی و یک محور غیررقابتی فراخوان اعلام شده و از هنرمندان شاخص دعوت شده همچنین طرح‌ها در حال دریافت است که به امید خدا در قالب درخواست و سفارش تولیدات انجام شود.

دبیرکارگروه رویداد ها و خلق آثار هنری کنگره ملی بزرگداشت ۲۴۰۰۰ شهید استان اصفهان اظهار داشت: در عرصه‌ی موسیقی و سرود هم فعالیت‌هایی در حال انجام است که به صورت دو بعد سفارشی و رقابتی می‌باشد، تا الان ۸ اثر موسیقی تولید شده و در صدد هستیم تعداد بیشتری را اضافه کنیم.

پایان خبر/۱۱

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=22062

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.