• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 13 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
5

تنوع برنامه های تلویزیونی در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان سال۱۴۰۲

  • کد خبر : 13258
  • ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۵
تنوع برنامه های تلویزیونی در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان سال۱۴۰۲
صداوسیمای مرکز اصفهان با تنوع برنامه های تلویزیونی در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان سال 1402 میهمان منازل مردم نصف جهان می شود.

به گزارش ریاح نیوز، مردم نصف جهان لحظات شروع سال ۱۴۰۲ را با برنامه«زنده رود» ویژه سال تحویل شبکه اصفهان آغاز و در ایام نوروز سریال «طعم طمع» را از شبکه های سراسری تماشا می کنند.
سریال طنز “طعم طمع” در قالب ۲۶ قسمت ۴۵ دقیقه ای به سفارس معاونت سیمای مراکز استانها برای پخش از شبکه های سراسری در مرکز اصفهان تولید شده است و داستان این سریال روایتگر خانواده ی کشاورز اصفهانی است که با بحران خشکسالی وارد مرحله ی جدیدی از زندگی شده اند و این بحران آنها را بین دو راهی انتخاب قرار میدهد و حالا در میان دو راهی مانده اند که بمانند، بسازند و آباد کنند یا همه چیز را به دست فراموشی سپرده و از ابتدا پیشه ای دیگر برگزینند.
برنامه«زنده رود» ویژه تحویل سال چند ساعت قبل ازآغاز سال جدید به صورت زنده به مدت ۳۰۰ دقیقه به تهیه کنندگی محمدعلی طالقانی میهمان هم استانی های اصفهانی خواهد بود. ویژه برنامه زنده «بهار در بهار» با حضور میهمان کارشناس و پخش وله به تهیه کنندگی رضا قاضی به مدت کل ۱۱۷۰ دقیقه از شبکه اصفهان پخش خواهد شد.
ویژه برنامه «اصفهان امروز» به مدت ۲۱۰ دقیقه و ویژه برنامه «سفرنامه» با ساختار مستند به مدت ۲۴۰ دقیقه با موضوع سفر به شهرستان های استان در ایام نوروز روی آنتن می رود.
در واحد شعر و موسیقی مرکز اصفهان نیز دو قطعه موسیقی با کلام و یک قطعه نماهنگ با موضوع عید نوروز و بهار تولید شده است.
معاونت سیمای مرکز اصفهان در ایام ماه مبارک رمضان ویژه برنامه “یک شهر ضیافت” را در زمان افطار به صورت زنده به تعداد ۳۰ برنامه و هر برنامه به مدت ۹۰ دقیقه به تهیه کنندگی حسین حقیقت با همکاری دادگستری کل استان ، دادستانی ، اداره کل زندان ها ، ستاد دیه استان و عموم مردم نوع دوست اصفهان تولید و پخش می کند.
ویژه برنامه «بهشت اجابت» ویژه سحر نیز در ۳۰ برنامه و هر برنامه به مدت ۹۰ دقیقه به تهیه کنندگی رسول زارعی پخش می شود.
برنامه “جزء خوانی قرآن” از امامزاده نرمی دولت آباد اصفهان و امامزاده هلال بن علی آران و بیدگل کاشان به صورت زنده هر روز صبح و عصر به مدت ۶۰ دقیقه پخش می شود.
پخش دعاهای جوشن کبیر و ابوحمزه و مراسم احیاء و راهپیمایی روز قدس از دیگر برنامه های شبکه اصفهان در ایام ماه مبارک رمضان می باشد.
واحد تامین برنامه شبکه اصفهان هم فیلم های سینمایی متنوعی برای پخش در این ایام در نظر گرفته است.
تهیه و پخش خبر و گزارش های ویژه از برنامه های خیریه های استان، اهداء خون و … با هدف ایجاد نشاط معنوی در بخش های مختلف خبری رادیویی و تلویزیونی از جمله اقدامات معاونت خبر مرکز اصفهان در این ایام می باشد.
معاونت صدای مرکز اصفهان در عید نوروز برنامه های جذاب و متنوعی را همچون برنامه ویژه تحویل سال به مدت ۱۲۰ دقیقه، «نوروز در جبهه» ، «لبخند ایرانی»، «مسابقه نصف جهان»، «رندانه»، «سفره خانه»، «مسیر سلامت»، «پیام اصفهان» و پخش نمایش های رادیویی تدارک دیده است و در ایام ماه مبارک رمضان نیز برنامه هایی با عناوین «دعوتنامه» ویژه افطار، «دربارگاه ملکوت» ویژه سحر، «جزء خوانی قرآن» هر روز صبح و عصر، «یک آیه دانایی»، «نکته های ناب»، «روایت هجران»، نمایش و دعای افتتاح و مناجات امیرالمومنین از رادیو اصفهان پخش خواهد شد.
برنامه های معاونت فضای مجازی هم در ایام نوروز شامل راه اندازی صفحه نوروز ۱۴۰۲در وب سایت با قابلیت تور گردشگری مجازی، برگزاری پویش”نوروز و کرونا”، معرفی اماکن گردشگری و دیدنی شهرستان های استان اصفهان، معرفی برنامه های نوروزی رادیو و تلویزیون اصفهان، معرفی اماکن تاریخی و دیدنی کمتر دیده شده شهر اصفهان توسط مردم و مسافران ، معرفی برخی از آداب و رسوم مردم اصفهان در ایام نوروز به منظور آشنایی مسافران با فرهنگ و آداب و رسوم مردم اصفهان و انتشار برخی از کلیپ های شاد و گزارش و تیزر می باشد. همچنین تولید کلیپ ها شامل ویدئو کلیپ، فتو کلیپ و ویدئو کامنت، برگزاری پویش شامل ارسال عکس و فیلم از کمک های مردمی به نیازمندان جامعه به مناسبت شب های احیاء و شهادت امیرمومنان حضرت علی علیه السلام، تهیه پوستر و عکس نوشت سخنان رهبر معظم انقلاب درباره ماه مبارک رمضان، تهیه گزارش هایی با موضوع ماه مبارک رمضان و استفاده از ظرفیت اعضای باشگاه فضای مجازی در تولیدات ماه مبارک رمضان نیز از دیگر اقدامات فضای مجازی این مرکز می باشد.
پایان خبر/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=13258
  • نویسنده : م ک
  • ارسال توسط :
  • منبع : روابط عمومی صداوسیمای مرکز اصفهان
  • 193 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.