• امروز : جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
5

آغاز به کار ستاد مهر و بهره‌برداری از ناوگان و تجهیزات جدید حمل و نقل عمومی در نوزدهمین ایستگاه

  • کد خبر : 16153
  • ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۰:۰۹
آغاز به کار ستاد مهر و بهره‌برداری از ناوگان و تجهیزات جدید حمل و نقل عمومی در نوزدهمین ایستگاه
نوزدهمین برنامه «به احترام مردم اصفهان» با محوریت آئین آغاز به کار ستاد مهر و بهره‌برداری از ناوگان و تجهیزات جدید حمل و نقل عمومی با هزینه‌ای بالغ بر ۱۶۰ میلیارد تومان برگزار شد.

به گزارش ریاح نیوز، آئین نوزدهمین برنامه «به احترام مردم اصفهان» در آستانه فرارسیدن ماه مهر و بازگشایی مدارس به منطقه ۱۲ رسید و اتوبوس‌های رنگارنگ در عاشق آباد، جلوه‌ای زیبا نصیب شهر کرده بود.

آئین آغاز به کار ستاد مهر و بهره‌برداری از ناوگان و تجهیزات جدید حمل و نقل عمومی با هزینه‌ای بالغ بر ۱۶۰ میلیارد تومان برگزار شد.

در ابتدای مراسم شهردار اصفهان با دست‌های گرم خود از پلیس‌های راهنمایی و رانندگی و رانندگان اتوبوس استقبال کرد.

در این مراسم، ۲۸ دستگاه اتوبوس جدید، ۳۸ دستگاه موتورسیکلت و دوچرخه برقی و ۲۴ دستگاه ون در معرض دید همه حضار قرار گرفته بود.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان در این مراسم با یادآور شدن هفته دفاع مقدس و قدردانی از جانبازان، گفت: امسال سامانه «سفیر مهر» برای نخستین‌بار برای شفاف‌سازی مسیرها، کرایه‌ها و خدمات‌دهی بهتر به والدین راه‌اندازی شد، بر این اساس تاکنون بیش از ۵۰ هزار نفر از دانش‌آموزان در این سامانه ثبت نام کرده‌اند.

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان نیز گفت: تعداد ۱۲۰۰ سرویس مدرسه را به بیش از پنج‌هزار سرویس افزایش دادیم و در حال حاضر با هوشمندسازی سامانه سرویس مدارس تحت عنوان سفیر مهر، شاهد تسهیل این امر و آرامش خاطر والدین هستیم.

در این مراسم، کلید اتوبوس‌های تازه وارد ناوگان شده توسط شهردار و مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی به رانندگان تازه نفسی از جمله داوود صفری، فرهاد رضایی، محمدرضا حسینی، حسین پیرجمالی، حمیدرضا رحیم‌زاده، فرهاد فارغ و مصطفی اسفندیانی اهدا شد و از این رو ستاد مهر به‌طور رسمی آغاز به کار کرد.

در ادامه تمام عوامل از غرفه‌های تجهیزات جدید حمل و نقل عمومی از جمله پنل مدیریتی ناوگان، پایش کیفیت هوا و سنسورهای جلوگیری از آلودگی اضافه بازدید کردند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری اصفهان با قدردانی و تشکر از زحمات کسانی که در این مدت به صورت جهادی همراه با شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان بودند، گفت: از شهروندان تقاضا می‌شود تا با رعایت نکات عبور و مرور زیبایی بیشتری را به شهر ببخشند.

برچسب‌های با عنوان ساخت ایران و آیه‌های قرآن درج شده بر پیکره اتوبوس‌ها امید بی‌سابقه‌ای را در دل والدین و دانش‌آموزان جای می‌داد، ون‌ها و تاکسی‌ها با شعار «تمام شهر مدرسه است» آذین‌بندی شده بود.

شهردار اصفهان نیز پس از دیدار با رانندگان ناوگان‌های حمل و نقل عمومی گفت: باید ارتباط دوسویه بین رانندگان و شهروندان صورت گیرد.

باوجود زیبایی و رنگارنگی منطقه همه توجه‌ها به سمت ون‌های مخصوص معلولان و جانبازان جلب شد، به گفته مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی قرار است که این ون‌ها از دوازدهم آذرماه (روز جهانی معلولان) در خدمت آن‌ها قرار گیرد.

در پایان شهردار اصفهان با مترو بازگشت و در طول سفر پاسخگوی سوالات خبرنگاران و مردم شهر بود.

پایان خبر/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=16153

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.