• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
3
جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد:

کشف ۱۱ تُن برنج احتکار شده به ارزش ۵ میلیارد ریال در اصفهان

  • کد خبر : 9082
  • ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۷
کشف ۱۱ تُن برنج احتکار شده به ارزش ۵ میلیارد ریال در اصفهان
جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف 11 تُن برنج شمالی احتکار شده به ارزش 5 میلیارد و 500 میلیون ریال و دستگیری یک نفر در این رابطه خبر داد.

به گزارش ریاح، محمدرضا هاشمی‌فر جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهارداشت: مأموران پایگاه اطلاعاتی فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان با اشرافیت و هوشمندی بالای خود مطلع شدند فردی اقدام به احتکار برنج ایرانی در یک منزل مسکونی کرده که بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی‌های لازم با مقام قضایی به محل اعزام و در حضور مالک از منزل مذکور بازدید کردند که در نتیجه ۱۱ تُن برنج شمالی احتکار شده از داخل زیرزمین این منزل کشف شد که ارزش این محموله برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تخمین زده شده است.

هاشمی‌فر با بیان اینکه در بررسی‌های صورت گرفته، مشخص شد محل مذکور در سامانه انبارهای وزارت صمت ثبت نشده و موجودی کالا نیز اعلام نشده، عنوان کرد: با محرز شدن جرم احتکار کالا، پرونده تشکیل و متهم برای انجام اقدامات قانونی به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان بیان کرد: برابر رأی صادر شده مقرر شد برنج‌های احتکار شده از طریق سازمان صمت و کارگروه سیاست‌گذاری و توزیع اموال مکشوفه، توزیع شود.

وی برخورد با احتکارکنندگان کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم را در دستور کار جدی پلیس عنوان کرد و گفت: شهروندان هر گونه اطلاعات و اخبار در این خصوص را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به اطلاع پلیس برسانند تا با این گونه افراد سودجو و فرصت‌طلب برخورد قانونی انجام شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=9082

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.