• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
2
برای ششمین سال متوالی؛

کسب رتبه برتر شرکت آبفا استان اصفهان در جشنواره شهید رجایی

  • کد خبر : 3745
  • ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۱
کسب رتبه برتر شرکت آبفا استان اصفهان در جشنواره شهید رجایی
شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان حائز رتبه برتر در محور دولت الکترونیک شاخص های عمومی، در دستگاه های اجرایی استان شده و منشا آن برخورداری از نیروی انسانی متعهد و متخصص با کار شبانه روزی است.

به گزارش ریاح، شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان برای ششمین سال متوالی موفق به کسب رتبه برتر در بیست و سومین جشنواره شهید رجایی شد.


هاشم امینی مدیر عامل شرکت آبفا استان اصفهان عنوان کرد: این شرکت حائز رتبه برتر در محور دولت الکترونیک شاخص های عمومی، در دستگاه های اجرایی استان شده و منشا آن برخورداری از نیروی انسانی متعهد و متخصص با کار شبانه روزی است.


با توجه به یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی، دامنه وسیع خدمات شرکت آبفای استان اصفهان، با یکپارچگی شرکت ها، گسترده تر شده و به طور قطع نیازمند تلاش روزافزون پرسنل این شرکت می باشد.


از ابتدای شهریور ماه سال جاری تمام ۲۳۴ هزار مشترک ساکن در روستاهای تحت پوشش می توانند با گرفتن شماره تلفن چهار رقمی ۱۵۲۲ نسبت به درخواست و دریافت خدمات ۲۳ گانه شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان اقدام کنند و همچنین در ادامه ارائه خدمات یکسان به مشترکین این شرکت، شهروندان و روستاییان ساکن در ۹۳ شهر و ۹۵۱ روستای تحت پوشش می توانند هر گونه حوادث رخ داده در شبکه های آب و فاضلاب را با سامانه امداد و حوادث ۱۲۲ در میان بگذارند. سایت و اپلیکیشن های شرکت نیز به طور شبانه روزی دردسترس مشترکین است و تمامی این خدمات در راستای اهداف دولت الکترونیک و ارائه خدمات ناب تر صورت گرفته است.


در بیست و سومین جشنواره شهید رجایی، نوزده دستگاه اجرایی استان اصفهان، در آیینی با حضور استاندار و شماری از مسئولان استانی مورد تقدیر قرار گرفتند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=3745

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.