• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
4
جانشین انتظامی استان اصفهان:

پلیس در کنار مردم با مخلان آسایش و سلامت شهروندان مقابله می کند/ دستگیری ۲۴ نفر از فروشندگان مواد محترقه در اصفهان

  • کد خبر : 5239
  • ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۸
پلیس در کنار مردم با مخلان آسایش و سلامت شهروندان مقابله می کند/ دستگیری ۲۴ نفر از فروشندگان مواد محترقه در اصفهان
جانشین انتظامی استان اصفهان با اشاره به افزایش 45 درصدی کشفیات مواد محترقه و دستگیری 24 نفر در این رابطه گفت: پلیس درکنار مردم است و مخالف شادی مردم نیست ولی اولویت اصلی نیروی انتظامی سلامت مردم و جامعه است و با مخلان آسایش و سلامت شهروندان برخورد قاطع وقانونی می شود.

به گزارش ریاح، سرهنگ محمدرضا هاشمی فر جانشین انتظامی استان اصفهان ضمن تبریک پیشاپیش سال جدید به مردم ولایی و شهید پرور استان اصفهان بیان داشت: با توجه به نزدیک شدن به چهارشنبه آخرسال و شیوع بیماری کرونا هر گونه تجمع شهروندان باعث افزایش این بیماری می شود و پلیس در راستای حفظ سلامت شهروندان و طبق مصوبات ستاد مقابله با کرونا از تجمع افراد جلوگیری می کند.

اولویت اصلی پلیس حفظ سلامت جامعه و افراد است، طی یک سال گذشته بیماری کرونا آسیب های زیادی به جامعه وارد کرد و باعث فوت برخی از هموطنان عزیزمان شد که امید است مردم نیز با رعایت توصیه های پلیس و پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال این آسیب ها را دو چندان نکنند.

انشاءالله با رعایت توصیه های پلیس و پرهیز از تجمع در چهارشنبه آخر سال شاهد نقص عضو ، قطع عضو یا خدای ناکرده فوت هیچ شهروندی نباشیم و بدون حادثه ای ناگوار به استقبال سال جدید برویم.

پلیس همراه مردم است و مخالف شادی مردم نیست ولی اولویت اصلی نیروی انتظامی سلامت مردم و جامعه است و کسانی که به هر نوع باعث سلب آسایش و سلامت شهروندان شوند با برخورد قاطع وقانونی نیروی انتظامی روبرو خواهند شد.

هر گونه تجمع، انسداد خیابان ها، پرتاب ترقه ، ایجاد مزاحمت برای شهروندان و نوامیس مردم ، دوردورکردن، پارک دوبل و برهم زدن آسایش عمومی مردم خط قرمز پلیس است و با عاملان این ناهنجاری ها برخورد قاطع می شود.

به والدین توصیه می شود در این ایام بر فرزندان خود نظارت بیشتری داشته باشند و از نگهداری مواد محترقه در منازل اکیدا خودداری شود.

متاسفانه تا امروز در سطح کشور ۲۲۷ نفر به واسطه نگهداری ،فروش و خرید مواد محترقه و انفجار آن دچار نقص یا قطع عضو و فوت شده اند که انتظار می رود خانواده ها نظارت بیشتری بر این موضوع داشته باشند.

بررسی های آمارهای سال های گذشته در اصفهان نشان دهنده سطح بالای فرهنگ مردمی این استان است و گویای این موضوع است که مردم فهیم اصفهان به توصیه های پلیس و بکارگیری آنها توجه ویژه دارند.

ایجاد هرگونه محدودیت توسط پلیس، در راستای اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا و حفظ سلامت مردمی است. از مردم نیز خواستاریم، با پلیس تعامل و همکاری داشته باشند و اولویت کاری پلیس اصفهان در این ایام برخورد با تهیه کنندگان و فروشندگان مواد محترقه است که در این خصوص ۴۵ درصد افزایش کشفیات نسبت به سال گذشته داریم و ۲۴ نفر نیز تاکنون دستگیر شده اند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=5239
  • ارسال توسط :
  • منبع : معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان
  • 233 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.