• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
6
رئیس پلیس راهور استان اصفهان:

ورود به اصفهان همچنان ممنوع است/ دوربین‌ها ترددها را کنترل می‌کنند

  • کد خبر : 7188
  • ۰۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۰
ورود به اصفهان همچنان ممنوع است/ دوربین‌ها ترددها را کنترل می‌کنند
رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: همچنان تردد بین شهرهای قرمز و نارنجی و ورود به اصفهان ممنوع است، اما دیگر به صورت فیزیکی از ممنوعیت تردد جلوگیری نمی‌شود، بلکه ترددها به صورت سیستمی و دوربینی کنترل می‌شود.

به گزارش ریاح، محمدرضا محمدی رئیس پلیس راهور استان اصفهان با اشاره به محدودیت‌های کرونایی اظهار داشت: بر اساس ابلاغ مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا تا پنجم شهریور ممنوعیت تردد جاده‌ای را داشتیم، اکنون این شرایط به اتمام رسیده اما همچنان تردد بین شهرهای قرمز و نارنجی و ورود پلاک‌های غیربومی به اصفهان ممنوع است اما دیگر به صورت فیزیکی از ممنوعیت تردد جلوگیری نمی‌شود، بلکه ترددها به صورت سیستمی و دوربینی کنترل می‌شود.

اگر کسی از شهر یا استان قرمز قصد خروج داشته باشد، از طریق دوربین و به صورت سیستمی کنترل می‌شود و جریمه یک میلیون و ۵۰ هزار تومانی برای ورود به شهرهای قرمز و  شهرهای نارنجی ۵۲۵ هزار تومان همچنان برقرار است.

طرح زوج و فرد از تیر ماه تاکنون همچنان در اصفهان اجرا نمی‌شود، تردد شبانه از ساعت ۲۲ الی تا ۳ بامداد نیز همچنان مشمول جریمه ۲۰۰ هزار تومانی است، بنابراین مردم اشتباه نکرده و گمان نکنند ممنوعیت و محدودیت برداشته شده است.

با توجه به حذف ۸ میلیون تومانی جرائم‌ رانندگی یک پزشک در اصفهان که در ساعات منع تردد، توسط دوربین‌ها جریمه شده بود، طبق اطلاع‌رسانی‌های قبلی، پلیس نسبت به حذف جرائم رانندگی کادر درمان که ترددهای آن‌‎ها در راستای خدمت به هم‌وطنان در حوزه کرونا باشد با ارائه مدارک‌ مثبته اقدام‌ می‌کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=7188

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.