• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : 21 - محرم - 1446
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
3

واکنش معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری به اظهارات استاندار اسبق اصفهان

  • کد خبر : 13867
  • ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۸
واکنش معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری به اظهارات استاندار اسبق اصفهان
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با تأکید بر اینکه ارزیابی دولت را از نقطه شروع باید انجام داد، اظهار کرد: شخصی که خود استاندار اسبق اصفهان بود و هنری که به خرج داد تبدیل اتاق استانداری به کاخ مجلل بود، امروز عملکرد رییس جمهور را مورد نقد شدید قرار می دهد و مردم را ناامید می کند.

به گزارش ریاح نیوز، محمدرضا جان‌نثاری معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان در نشست با جمعی از فعالان فرهنگی، اجتماعی و سیاسی استان ضمن تبریک پیروزی عظیم مردم ایران اسلامی در روز جهانی قدس، بیان کرد: بدون شک حضور باشکوه و حماسی مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس برگ زرینی بود که بر افتخارات ایران اسلامی افزوده شد.


وی با تأکید بر پیوست فرهنگی پروژه های استان، بیان کرد: یکی از مواردی که حداقل در شش ماه گذشته به آن توجه ویژه ای شده؛ ارائه پروژه های مهم استان همراه با پیوست فرهنگی است تا به نتایج قابل قبول دست یابیم.


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان افزود: این موضوع برای ما بسیار با اهمیت است و حتی در پروژه هایی که از گذشته آغاز شده بودند نیز موضوع پیوست فرهنگی را طلب کردیم.
جان‌نثاری اظهار کرد: متولی فعالیت های خودجوش مردمی در حوزه عفاف و حجاب، بسیج و ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان است، در موضوع حجاب و عفاف این دو تشکیلات مسائل را ساماندهی می کنند.


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با تأکید بر حضور سازمان های مردم نهاد در حوزه عفاف و حجاب، گفت: یک مشکل عمده ای که در استان داریم در حوزه سازمان های مردم نهاد است. بعضاً دیده می شود مجوزهای کثیری که صادر شده برضد این سازمان ها عمل می کند. از این رو انتظار می رود نیروهای انقلابی به میدان بیایند و با ثبت سازمان های مردم نهاد به مسائلی که جامعه را گرفتار کرده ورود کنند.


وی گفت: تا جایی که برای ما امکان پذیر بود تلاش کردیم مسئولان ادارات، فرمانداران، بخشداران و … از میان نیروهای انقلابی، جوان و بومی انتخاب شوند‌ اما بدانید که در این زمینه با محدودیت های بسیاری مواجه هستیم.


جان نثاری عنوان کرد: مردم تحرکات دولت سیزدهم را در شهرستان ها مشاهده می کنند اگر تورمی هم وجود دارد که هست و آزاردهنده است باید بدانیم که در چه شرایطی دولت را تحویل گرفتیم و تورم در نقطه قریب به ۵۰ درصد بود.


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با تأکید بر اینکه ارزیابی دولت را از نقطه شروع باید انجام داد، اظهار کرد: شخصی که خود استاندار اسبق اصفهان بود و هنری که به خرج داد تبدیل اتاق استانداری به کاخ مجلل بود، امروز عملکرد ریاست جمهوری و دولت را مورد نقد شدید قرار می دهد و مردم را ناامید می کند.


وی ادامه داد: امروز این فرد به آیت الله رییسی می گوید باید بروی. حال به این فرد می گوییم ایشان باید بروند یا شمایی که کشور را به قهقرا بردید؟


جان‌نثاری افزود: اگر ما نیز مراقب نباشیم این وقاحت ادامه می یابد. مردم باید به هوش باشند بوی فتنه می آید، آتش تهیه مخدوش کردن انتخابات پایان سال از الان ریخته شده و باید نسبت به این اتفاقات هوشیار باشیم.

پایان خبر/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=13867
  • ارسال توسط :
  • منبع : اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان
  • 101 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.